Härliga sensommarkväll

 
Igår bjöd jag hit en vän på kex ost och rosévin
 
En mysig kväll som vi tog tillvara på ute i sensommarkvällen.
Även om det inte är så varmt om kvällarna längre så var det helt underbart och vi hade filtar på oss som värmde oss.
 
 

Här satt vi bra och svallrade om både det ena o andra tills det blev mörkt.
 
 
 
 
Tror vi hade en bra kväll även om mina småmonster klängde liiite väl mkt på mig ett tag.
 
Dags att planera in en kräftskiva med några andra fantastiska familjer tro jag:)
 
Har du varit på kräftskiva i sommar?
 
Maria

Så mysigt det ser ut!!
Här har det varit riktigt kyliga kvällar de sista dagarna. Hade hoppats på att kunna sitta ute ett tag till.

kram kram

Kristin/onlyfemale.se

Men Gud vad gott och mysigt det lät!

Kram Kristin

Anonym

Tack snälla du för dina fina ord !

Här ska det också mumsar kräftor framåt kvällen, mums!!

KRAM P

Mamma Mindy

God förmiddag snäckan.Vilka fina bilder du delar med dig av..Ja det gäller att njuta av sen sommaren med..dok gillas ej gittingarna..hihihi..Ha en fin start på helgen..kram kram

ullie

åhh det där såg mysigt ut även bilderna skulle man kunna äta upp fniss.
hoppas att du får en fin dag o start på helgen . Här regnar så det blir inne mys och mera mys i kväll med maken o barnen. kram

Småstadsfrun

Åh ost, vin och vän. Jag tror inte att det kan bli bättre än så! Helt klart av livets godare.