Klänningjakten

Dagens tjejer
Hej hopp har ni märkt vad kvällarna blivit mörka?
Sitter här med tända ljus och en kall breezer.
 
Idag åkte jag och min trio till ett köpcenter för att leta rätt på en klänning åt mig.
Jag provade hundraelva olika klänningar även om det inte fanns en endaste snygg.
Så galet irreterande och svårt att hitta något just nu när det mest kommit in höstkläder.
Inne på MQ råkade jag spräcka två jädrans klänningar och en slet jag sönder dragkedjan på haha
Tålamod tålamod med två små tjejer som slet upp provhytten för mig.
 
 
Det blev ialla fall lunch för oss
Min bagel såg ut som en hamburgare och var segare än genomsnittet,tur man inte har löständer.
 
Bosatte oss inne i lekrummet en timme:)
Den här tonåringen rymde hem istället för att vara med oss
Egentligen så åkte jag till stinsen mest för att besöka sisters butiken men den hade tydligen blivit Brothers :=)
 
Åkte vidare mot Sollentuna C och där fann jag minsann både klänning o långkofta i butik nr 3,tummen upp på den.
 
Bara ett besök hos frisören sedan är man redo för fest.
 
Mutade barnen med glass när det blev tråkigt för dem:)
Inte så rolig jag heller för den delen som går runt i shorts och osminkat varje dag:)
Dags att piffa till kärringen lite tro jag.
Men det är så vansinnigt skönt att lufsa runt så här varma sommardagar,
 
Imorgon kommer åtvidabergskillarna hit ,vi har upptäckt första felet :)
En regel som sitter liiite crazy och vi kan inte bygga golv förrän det är åtgärdat för då kommer vårat hus bli liite lutande typ lutande huset i pisa ,säkert bara att banka ner skiten men lika bra de får försvara sig och vi har varit supernöjda med taklyftet och Åtvidabergs takvåningar.
 
 
 
 
 
 
 
ullie

men tack vännen dem har ja gjort själv. :)
förkylt här så ska kojsa nu . stor kram

jannice lindell

men oj vilken glass... var köper man sån glass? eller antar man kan köpa den överallt? något speciellt märke? (älskar vattenmelon)... kul med shopping på stan.. ja,de där med klänningsjakt är inte lätt.. hoppas du hittade en till slutl kram