Medelhavsvärmen

Nova myser på madrassen
 
Händer inte så mkt mer än att vi pressar ut det sista ur sommaren
Tillbringar dagarna hemma i poolen eftersom vädret är fortsatt varmt.
Inget regn i sikte och ingen åska som SMHI utlovat flera dagar nu hihi.
Inget mig emot men kvavt har det varit under dagen.
 

Pappan har snickaroutfiten om dagarna och försöker sig på att isolera uppe på övervåningen där luften står helt still:)
Vi har ingen som helst luftkonditionering i huset för tillfället.
Men vi öppnar upp alla fönster o dörrar och gör korsdrag så gott det går.
 
Går ingen nöd på oss :)
 
Däremot kändes denna kväll lite svalare med sina 20 grader
 
Mannen och jag fixade lite småplock till middag medans jag gav barnen pannkakor som jag stekte för glatta livet:)
Mums
 
Underbara kvällar och det är så mysigt att sitta ute när det blivit lite svalare.
Tända ljus o ett glas bubbel och lyssna till syrsornas melodi,nästan som utomlands.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jannice lindell

De är underbart! :)

Cissi

Å vad gott det där såg ut! Vad härligt ned pool i sommarvärmen är ju verkligen guld värt ;)

yasmine mamma till dennis

tack snälla söta
ser ut som ni har mysigt hemma vid poolen.
själv tvingas man åka till stranden varje gång.
lite lyx de där. men 10 min till havet är ganska bra ändå.
såg även väldigt gott ut på din bild.
hua mig vad sugen jag är på något men vet inte vad.
kraaam