Bara vi två

Den stora fina julpyntade julgranen hänger på NK
 
Igår andra advent tog jag en dag på stan med min tonåring:)
Vi tittade i butiker och bara strosade runt i lugn o ro.
Tog en tomtelatte/chailatte på espresso house och trängde in oss på andra våningen med utsikt över Kungsgatan och dess härliga julbelysning som skimrades i silvriga toner.
Så fint inne i stan nu.
 
Finaste tjejen
 
Vi var inte ensamna utanför NK:s julskyltning:)

så vackert kring Sturegallerian.
Fattas bara lite snö och julstämning.
 
Alexandra kom inte hem tomhänt utan hon fick välja ett par fina UGGS från Mathilde
 

Nöjd tjej som kommer att ha varma fötter denna vinter :)
 
Önskar dig en fin Måndag
 
ullie

så söt hon e.. ja alla dina småstora såklart
det är så himla viktigt att ha den där egentiden me en utav dem i bland tyvärr inte me den stora sådär nu längre han e ju kille me så shoppa inte en chans hi hi

Underbara bilder vännen kram kram

Småstadsfrun

Så mysigt med en mor/dotter dag. Tycker själv att de dagarna är underbara med min mamma. Ibland kör vi iväg bara hon och jag och det är så mycket värt!

Helen.HUSnrNIO

Vad härligt med tid tillsammans bara med stora tjejen. Fantastisk shopping också :) Vill ha ett par själv...

Trevlig måndagskväll!

jannice lindell

jag var också ute och strosa i huvudstaden igår. ja,vi var inte ensamna som sagt :) hihi. kram