För att jag kommer inte på någon rubrik

Alexandras nya godingar ;)jag vill också ha ett par.
 
Haft storsonen på middagsbesök i kväll trevligt trevligt.
Fick även en liten åktur i nya fräscha bilen han skaffat:)
 
Tjejerna har lekt med grannungarna och de har precis somnat,trodde de skulle vara utslagna ikväll då jag är ensam hemma med dem medans sambon är på tillställning med jobb.
men pigga o busiga som vanligt,vart får de sin energi ifrån kan man undra.
Tror inte barnen märker av detta mörker alls de kör på som vanligt :)
Funderar också på om det finns ngn slags 7 års fas?
Det är bus o fullt ös på min 7 åring princip hela hennes vakna tid,tack o lov sköter hon sig i skolan och där är hon blyg o tyst ,tänk om hon kunde leva ut lite där istället:)
Helt ärligt jag är helt slut och ska nu krypa ner i bädden för en god natt sömn och drömma mig bort till Västindien eller något annat trevligt Place.
Jag behöver D-vitamin tro jag:)
 
Sov sött
 
 
 
ullie

säger oxå snälla ge mej energi någonstans i från .. suck
hemma precis från kvällsjobb så jo sängen här när som hoppas du me sover gott raring krma natti

Anneli

Samma här... Energi som duracellkaniner😜( lina är ju lugn å tyst på skolan åsså får vi allt hemma)
Jag tror det slår över på nå vis.. Övertrötta.
Kan vara skönt å bara varva ner lugnt i soffan i bra tid före sängdax👍
Mysigt att umgås med sonen 😊

maria eek

Västindien låter inte helt dumt :)

Mamma Mindy

God förmiddag söta..så mysiga skor du har köpt till din dotter..vill med ha dessa men kostar lita mycket så jag och min dotter köper andra men liknade å de är ockås så sköna..dok inte när det regnar..hihi...ha en fin onsdag..krma kram