Frostig och fin vintermorgon

 
 
Den fina ananasen jag fick i julklapp av min stora son och flickvän pryder min sovrumsbyrå.
 
Har ju blivit ett år äldre och det firade vi på julafton eftersom  jag fortfarande smittades med magsjukan den 22 Dec.
 
Fick fina smycken av syster o bror
 
.
 
I morse fick jag ställa larmet på min iphone ,vi har börjat ta lite sovmorgon här i hemmet;)
Nova var bjuden till sin dagiskompis Greta redan klockan tio och eftersom jag inte riktigt visste vart de bodde så var det lika bra att ställa klockan i god tid.
Vi smög upp och åt frukost medans övriga familjemedlemar låg kvar o sov i sina sängar.
Eller just nu är det bara jag och Engla som sover i rätt säng:)
Alex sov på soffan i natt då hennes kompis hade levt om o pratat i sömnen;)
Engla hostar hela nätterna så Björn får ta Novas säng så inte hon blir väckt av Englas hosta.
 
Dagens planer får vi ta som dem kommer;)
Har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på,Engla ligger utslagen i sängen efter nattens hostattack ,hon vägrar medicin så jag vet i tusan vad jag ska locka med,honung är ju bra sägs det;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pillan

Stort grattis i efterskott!!
Jamen fy alltså fick du magsjuka.... URK!

Vilka fina presenter och klappar, tip top :)

Gott nytt fina du, Kram P