Magsjukan in da house


Jomen visst alltså  känner jag allt på mig när ngt ska hända:)
 
Var liksom bombsäker på att Nova skulle bli sjuk igår.
Men jag hämtade en glad o sprallig tjej från förskolan.
 
Inatt vaknade vi att både Engla o Nova kom in till oss samtidigt.
Hör bara hur ngn kräks.
Ser att det är Engla och blir väldigt förvånad hade ju liksom redan förvarnat mig på att det skulle vara Nova.
 
Så idag har vi inte gjort många knop mellan spyhinken och Tv:n
Nova ville inte vara sämre hon kom igång hon också under dagen.
Så här hemma har vi spyrace på hög nivå,bläää
 
 
Nova hann få i sig lite smoothies innan magsjukan slog till.

Annars har tjejerna mest legat på soffan framför tv.n med en och annan tupplur.
Fasikens att det skulle slå till med magsjuka,hoppas vi andra klarar oss.
Vill inte ligga sjuk varken på min  födelsedag eller julafton.
 
Min lunch bestod av clementiner,blir inte så hungrig direkt :)
 

Önskar dig en fräschare kväll:)
 
 
 
 
 
bexollila

sv ja de va riktigt skönt att de löste sig!
du skriver din bloggadress lite knepigt :p

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Hoppas verkligen ni andra klarar er så inte födelsedag och jul blir drabbade. Men nu kanske det värsta för tjejerna i alla fall är över. Kramar

ullie

var har du köpt "flaskorna" ?
nää usch hatar magsjuka o så här intill jul usch . hört att det går på femårsgruppen hoppas det inte når in till skolan innan lovet på fredag.
tror ja fått någon form av ögon nflammation jobbit o tycker synd om mej själv hahah
håller tummarna att ni andra klarar er. <3

ullie

ja men va bra tack :D

jannice lindell

KRYA PÅ!!! Här hoppas vi att vi ska få slippa magsjukan. Men man vet ju aldrig...