Pulka och Bio

 
Vilken vinterdag :)
Solen sken och snöat hade det gjort under natten så vi kunde åka pulka idag.
Man riktigt kände hur solen värmde.
Barnen gjorde fina snöänglar och åkte pulka snowracer och snöspark som ni kan se på min selfie bild haha men jag tyckte den blev lite cool då jag bara otippat skulle ta en enkel spontan bild.
 
När vi kom hem så värmde vi oss framför brasan och jag stekte pannkakor för glatta livet.
 
Åkte senare till Täby c där vi stötte på min stora son Thimmy och flickvännen Madeleine hastigt de hade varit på vapiano och ätit middag;) själv tog jag med Alexandra och Tuva-lisa på bio
Vi såg Micke & Veronica och den var kanon så det får bli ett filmtips för er som ännu inte sett den.
 

Ingen bio utan popcorn :)
 
Dags att göra ungdomarna i soffan sällskap med en kopp te.
Har Nova brevid mig som somnade gott efter jag läst hennes julklappsbok "Lilla my" muminböckerna är så fina.
 
Imorgon nyårsafton är vi bortbjudna till vänner det ska bli roligt.
Skönt att slippa vara här hemma för just nu vill jag bara hugga tag i inredning av nytt vardags/matrum.
Jag vill ha det på mitt sätt och halva väggen behöver gipsas o målas vi har lite skavanker efter vårat taklyft som behöver åtgärdas.
 
Vad händer hos dig på nyår?
Om jag inte hinner titta in ngt mer detta år så får jag passa på att önska dig ett gott 2015.
 
 
 
 
ullie

önskar att ja hade ett matsalbord. :( har inte ens plats. men ja denna inspiration gud så jag älskar så vill ja ha det verkligen
Önskar dej o de dina detsamma kram på dej

yasmine mamma till dennis

ja dpm blir stora fort, fast är endå ens småttingar hehe
Önskar dig ett fint 2015 ... hoppas bebban här villtitta ut snart
kraam

Småstadsfrun

Vi var också och såg den filmen! Fixade barnvakt och gav oss i väg. Första bion sedan sonen föddes... Gissa om det var skönt! Gillade också filmen! Så mänsklig på något sätt, och rolig!