Vinterpromenad

Min frukost i morse:)
Här i familjen sover vi länge om mornarna.Vi kliver upp kring 10-11 tiden och äter frukost :)
Så imorse tyckte jag att äggröra och sallad kändes helt ok till frukost.
Granatäpple är en favorit hos oss.
Barnen och jag älskar den i både sallad och äta kärnorna bara som dem är.
 
I morse var det jag o Nova som åt frukost i lugn o ro och det är så mysigt att bara få sitta o samtala med henne.
Övriga latmaskar klev upp ännu senare;)
 
Ville inte missa det underbara vinterväder vi har fått,så jag och Nova klädde oss i rejäla varma kläder och gick på långprommis.
Att få med övriga familjemedlemar var hopplöst,inte ens Thimmy min stora son ville ge sig ut i luften.
Så det blev jag och Nova ensamna :)
 
 
En som hade det bra i vagnen själv var jag genomsvettig när jag kom hem haha 

Alexandra och hennes kompis  som bor hos oss nu har varit inne i stan och spanat.
Tjejerna har känt varandra sedan de var små och vi bodde i övik.
 
 
Gårdagens kvällsfika med tjejerna
 
 Nu är det middag här i familjen och jag ska se till att få stopp på barn som bråkar o slåss :)
Dessa småtjejer som aldrig kan hållas sams.
 
ullie

ja men så blir det när man e ledig vi går oxå upp sent o äter typ middag kl sju :D ja ja är det ledigt så är det. idag sista dagen på en vecka härligt att va lite ledig det behöver ja

Natalia Richardson

Hej fina Petra!
God fortsättning önskar jag dig och familjen.
Så kul att ni kunde fira med din syster och övriga familj. Går det bra för systerdotter i USA? Kul att hon kom hem för att fira julen med er.
Jag firade jul med maken och min svärmor och svärfar,dom var hoss oss på julmiddag och god efterätt. Var rigtigt skänt att fira i sitt eget hem och inte åka runt överallt.

Två dagar senare var vi hoss dom då min svägerska och hennes familj kom ditt. Då delade vi ut julklappar till barnen och vi spelade julklappsspelet,hi hi det var rigtig kul. Vilket underbart vinnterväder det var i går på landet,sol och 18 minus och massa med snö. Kläde på mig varmt och gick ute ca en timme och fotade.
Vilka fina presenter du fick på din födelsedag.
KRAM KRAM!