Alla Hjärtan och en magsjuka

 
Tjejerna har fått en varsin alla hjärtans påse idag med lite smått o gott:)
Den alkoholfria drycken är dock till mamman i huset.
 
Alla hjärtans dag denna Fredag och vilken tur jag han få dessa tre påsar klara i veckan.
I går kväll blev min lille Nova magsjuk,inge vidare natt med andra ord.
Tvätt maskinen har gått på högvarv hela natten.
Själv så badar jag i handsprit och försöker att få resten av familjen att göra detsamma.
Ledsamt med denna äckliga magsjuka blää dessutom var det pyjamasparty på förskolan i dag:(
Missade även det förra året då tjejerna hade vattkoppor.
Imorgon var det även tänkt att vi skulle ha barnkalas här hemma med dagiskompisar o grannkompisar.
Vi blåste upp ballonger i går kväll o fixade lite så just nu har vi ballonger huset fullt;)
 
 
 
Vad som b.la doldes i påsarna var ett varsitt godishalsband kit.
Lite tidningar,man kan nog tydligt se vilken som är till Alexandra;)

Engla ville göra sitt godishalsband med detsamma:) Nova ligger som mest på soffan o vilar.
 
Nu inväntar vi bara på att pappan som är och handlar mat ska komma hem tillsammans med Alexandra som har varit och dansat på dansskolan.
 
Engla i klänning med hjärtan dagen till ära.
Nu håller jag mina tummar och tår att denna magsjuka ska försvinna och att vi andra ska klara oss.
Man kan ju alltid önska.
Så surt att missa både pyjamasparty och kalas.
Men nästa helg gör vi ett nytt försök:)
 
Ha en fin kväll
 
 
 
 
Malin S

Usch för magsjuka - bland det värsta som finns!!

ellenojag

Tack, de är verkligen en färgklick som man blir glad av! och sjukt snabba ;)

Tant Anna

Magsjukan drabbade även mig i torsdag och det är ingen kul historia. Stackars liten hoppas hon mår bättre nu och att ni andra klarar er. Jag missade min födelsedag och halva Alla hjärtans men så blir det ibland. Fördelen med att missa födelsedagen är ju att då kan jag väl ändå inte ha blivit äldre i år haha.. usch nu är det ju inge kul då det bara går utför snabbare o snabbare.....
Hopas ni får en riktigt bra helg/KRAM ANNA

jannice lindell

usch för magsjukan. hoppas den försvinner fort..

så mys med alla hjärtans dag present:) kram