Snödroppar och Alexandrafika


Plockade in lite snödroppar från våran trädgård i dag:)
 
Hej hopp mittiveckan vad tiden går fort.
Såklart så åkte ju även jag och Alexandra på magsjukan;(
Blää finns det ngt mer vidrigt ?
Mannen har fått jobba hemifrån två dagar för det har inte funnit en chans att jag kunnat lämna på skola/dagis.
Rätt så mysigt att ha honom hemma när man har legat utslagen i sängen;)
Bara ett jädrans liv på kaffemaskin och kopieringsmaskinen men annars så.
 
Tänk att vi även haft sol denna vecka ,helt otroligt och här har jag sovit bort dagarna.
 
Känns att våren inte är långt i från nu:)
Rosorna står sig än efter alla hjärtans dag;)
 
 
Köpte med mig lite namnsdagsfika och en tröja idag till Alexandra som hade namnsdag i måndags.
 
Det blev inte så mkt till fika i måndags för våran del då vi satt och kramade varsinn toalett.
Tänk att vi alltid blir sjuka precis samtidigt,helt otroligt vi möttes i hallen i söndagsnatt med illamående samma klockslag.
 
Men imorgon blir det nya friska tag med massa frisk luft.
Tidigt tidigt imorgonbitti ska Alex vara på skolan för bussen mot Romme Alpin går redan 6.30.
Det blir en heldag i slalombacken med skolan.
Så nu har vi hyrt utrustning och köpt en massa godsaker hon ska ha med sig på bussen.
Jag tror jag kommer att få hem en härligt trött tjej i morgon kväll efter en rolig dag i backen.
 
 
 
 
 
 
 
jannice lindell

Usch så jobbigt med magsjukan... Den har vi sluppit hittils och hoppas vi slipper den ett tag till. Men de är svårt att undvika. Många som har den.

Måste fråga var du har köpt vasen rosorna står i? Den är så fin och har letat efter något liknande. Kram

Natalia Richardson

Hoppas ni får vara friska ett.bra tag nu framöver.
Hoppas Alex får kul i morgon.

Amanda

Snödroppar! Nu är våren på G!:-)
Kram