Gott nytt år

 
God fortsättning på er.
Hoppas ni fick en mysig o bra nyårsafton.
Jag med familjen var bjudna till goda vänner och hade det superbra.
God mat o god dryck o glada barn:)
 
Haha min Engla )
Två söta tonårsmarodörer,tänk att de blivit så stora att de ska gå på Avicii konserten snart:)
 
Konjakståran måste jag testa att göra ,så goood.
Så söta tillsammans hand i hand;)
 
 
Vid tolvslaget gick vi alla ut och skjöt upp raketer utom Nova som slocknade i soffan:)
 
 
En gårdagens jag i något mörkare hårfärg.
Skål och god fortsättning på det nya året.
 
 
 
maria eek

Gott nytt år! Så fina ni var!

Hanna Karlsson

Gott nytt år!

Tant Anna

Så fin du är :)
Kramis

Anneli

Hah, jag visste det 😘 du passar då i allt snygging.
Kram

Svar: Tack rara:)kraaam
mammansprinsessor

jannice lindell

en sån härlig dag ni verkar ha haft. kram