Mätaren står på -8

 
 
Vaknade till ett åttaminusgrader kallt landskap brrr...
Men dock härligt ute och dessutom har vi fått sol:)
 
Helgen har vi varit ute och åkt pulka och lekt i snön.
Engla var på bowlingkalas hos Karin som fyllt 7 år tillsammans med 14 andra tjejer:)
Engla var den som vann i sitt lag,roligt
 
Kände mig så glad när jag klev upp i morse.
Både Engla o Nova har sovit i sina sängar hela natten,heeeelt otroligt det har aldrig hänt tidigare att båda sovit tillsammans i rummet en hel natt.
Jag blev så förvånad att jag var tvungen att nypa mig i armen och Alexandra skrattade åt mig:)
Men det är stooort att få sova en hel natt.
Inget välling tjafs och att jag fick väcka bägge tjejerna:)
Så mkt kramar o beröm de fick innan skola/dagis startade:)
Nu blir det att plocka fram de stora guldstjärnorna och berömma ännu mer så kanske de kan fortsätta så här(kan ju alltid hoppas)
 
Kanske informationen jag gav dem förra veckan togs in och gjordes att det blev ett gott resultat.
jag förklarade på hur less jag var att behöva kliva upp o göra välling på nätterna,välling gör man åt bäbisar nattetid:)
Bäbisar behöver inte gå på toaletten eftersom de använder blöjor,här blir det toabesök om nätterna som stör sömnen.
 
Älskade sötnosarna
 
Tänk vad man blir på bra humör av lite mer sömn och en sol som lyser om dagarna.
Hur kallt har ni?
 
 
 
Erika

Vart kommer dom underbart fina klänningarna ifrån? Hoppas du får en fin vecka.

Maria

ÅH så fina de är ❤
Underbart med bra sömn!!
Här hade vi -7 grader när jag körde S till skolan. Tyvärr lyser solen med sin frånvaro.
Hoppas att ni får en riktigt bra måndag.

kram

Tess

Underbart kort på dina fina små tjejer! Skulle vara skönt om det hände här hemma med att Hugo slutade komma över till oss. Jag är sjuk så då pallar man inte med så då fick jag ta mig upp och sova i gästrummet. Galet kallt men just nu inte lika kallt som igår. kram

Kristin

Ja att få sova en helnatt drömmer jag om också :) Fast här hemma kan jag inte skylla på Nova hon sover oftast bra utan det är den mindre som gärna väcker mamma OFTA. Men han är ju en bebis :) Vi har 15 minus här just nu, brrrr. Kram

Anneli

Men va duktiga dom va 👏❤️jag håller tummarna att det håller i sig
Vi har minus 15 grader 😬
Kraaam

Svar: 15 minus usch o fy så kallt,här är det precis lagom och man vaknar till liv:)kram
mammansprinsessor

yasmine modell mamma och fru

tack söta du.
Förstår du blir piggare av lite mer sömn.
Jag bad Dennis sova inne hos mig inatt jag är inte van att sängen är t.o.m utan hans pappa. men jag sover ju aldrig. Vi var på kyrkogården idag och la ljus och blommor. känns fel att titta på bilderna och se en 4åring göra detta. men att gå dit känns så rätt om det så bara är för 10 minuter.
vi har också spenderat en del tid i pulkabacken fast inte idag. Dennis vaknade till nyss och ville gå dit, jag förklarade att det var natt hehe.
söt bild på dina små flickor, hoppas det håller i sig.
kraam

ullie

mysig kopp Härligt med barnen när de sover i sina sängar. man sover lite bättre själv. Stor kram o ha en fina tisdag

Hanna Karlsson

vi hade 7 minus på dagen igår. Idag är det "bara" tre.

mamma till william o wilma

Godmorgon söta..Så fin bild på koppen i snön :) så söta töserna är vännen..krma kram

Karin

Låter ju som massa positiv energi:)
Måste vara uppiggande med lite färsk vit snö också:)

Erika

fina tjejor!

Svar: Tack Erika,kan du inte maila din kod:)
mammansprinsessor

pillan

Åhh amj gad, de är Så Söta!!!

Här är det -13, räcker så!

Kram P

Amanda

Finaste flickorna!!:-)