Tisdag

 
Hej Tisdagsmorgon
 
Sitter o softar i min sköna onepiece denna morgon.
Tänker inte gå utanför dörren idag;)
Igår ringde de från skolan och sa att Engla grät och hade huvudvärk o var alldeles vit i ansiktet.
Hjäälp trodde att det var magsjuka på G.
När jag kom till skolan stod hon ute på rasten o huttrade,stackars liten då.
Ingen av hennes fröknar i sikte men jag stötte på Alex gamla fröken så jag kunde ta med mig Englal och åka hem.
38 i feber o tvärslocknade på soffan.
Usch säkert det där leklandet som hade ngn vidrig snuskig bacill.
Såg att ni var lite skeptiska till lekland i förra inlägget;)jag brukar vara supernojig men denna gången tänkte jag inte så långt;)skulle haft handsprit med oss vilket jag tycker borde sitta uppsatt på varje lekland.
snusk snusk....
 
Tog mig iväg till träningen igår kväll och det kändes så skönt efteråt.
Lite småhostig så jag vågade inte ta i för kung o fosterland,spinning e jobbigt nog;)
Core passet efteråt var fullsatt ,trångt så in i norden där på golvet då man ska vifta med armar o ben fick mig en smäll i huvudet (tur det var Camilla) hihi
 
 
Älskade hjärtegryn då.
 
Feberfri än så länge och jag hoppas det fortsätter så.
 
Vi får pyssla o spela spel o se på film o bara mysa denna tisdag.
Har även Nova hemma,vilket leder till svartsjukedraman då storesyster får mkt mer uppmärksamhet som är sjuk.
Blir nog en bra dag:)
Tur jag har bokat spinning lite tidigare i kväll: så jag kan utrymma huset o göra annat.
 
 
 
 

Hoppas ni får en härlig Tisdag

Nu ska jag vrida upp termostaten för jäklar vad det är kallt i vårat hus.
Saknar ved just nu ,hade gärna tänt en mysig brasa i öppna spisen.
 
mamma till william o wilma

Godmorgon snygging...så fina bilder du delar med dig av..söt bild på prinsessan din..Ha en fin dag..krma kram

Maria

Duktig du är med träningen!!
Jag har galet svårt att komma igång nu efter semestern...
Hoppas att Engla fortfarande är feberfri! Ett elände med alla virus som haglar runt just nu :(

yasmine modell mamma och fru

ja det var en härlig dag.
själv har man bihåleinflammation. bara väntar på att min lill grabb ska bli sjuk i något men han är fasiken nästan alltid frisk.
hoppas din blir frisk fort.
Nu ska jag mysa mig i soffan en stund
kraaam

maria eek

Vilken fin tulpanvas du har!
Konstigt att de skickade ut henne när hon inte mår bra....
kram

Svar: jo jag tyckte också det var märkligt,sådan stor skillnad att komma från dagis till skola.kram
mammansprinsessor