Torsdag

Kvällens smoothies med hallon mango yoghurt apelsinjuice kokos.
 
 
Så blev det tyst i huset.
Småtjejerna somnade  samtidigt denna kväll,två energiknippen som röjt o rivit halva huset denna kväll.
Jag tror minsann att Engla är frisk:)
Imorgon blir det skola.
 
Mannen är ute på äventyr med sitt bolag men det går ingen nöd på mig;)
Ligger o slappar med laptopen i knät i sängen tillsammans med en stor kopp immun-te.
Alexandra gjorde bra ifrån sig på skolan idag och det glädjer mammahjärtat,inte den enklaste åldern att ha med göra just nu;)
Ena stunden duger man medans nästa är man inte ens vatten värld.
Men det är sådant som tillhör i tonåren så bara att hålla ut;)
 
Gårdagens crosstraining är jag nöjd över men jag har inte ngn träningsvärk eller jo lite i bröst o armar;)
Denna gången gjorde vi armhävningar, hoppade på lådan, samt fällkniven som är grymt knepig att få till enligt lata mig;)
 
 
Söndagssteken kom gåendes på våran tomt häromdagen:)
Nej den var för söt för det så jag lät den promenera vidare till nästa hus
Så galet mkt rådjur i vårat område.
I våras kom det en hel rådjursfamilj på oväntat besök samt en del grannar som stod härutanför och filmade händelsen hihi.
 

Dags att  pussa min tonårsdotter god natt på kinden sedan väntar kudden.
 
 
 
Natalia Richardson

Härliga bilder vännen!!
Kul att läsa att livet går så bra för dig,alltid kul att få veta att det går bra för vänner man har.
Kram !

Malin - Gravid med tvillingar

Åh mums!!!

Kram

Karin

Smoothisen ser verkligen läskande ut:)
Haha och söt stek också!
KRam

Cissi

Å vad gott det där såg ut! ;) hoppas du har en fin fredag!

Natalia Richardson

Trevlig helg fina Petra

yasmine modell mamma och fru

tack ja det var smaskigt hehe.
Hoppas du har en fin lördagskväll.
nu ska jag fixa disken
kraam