Trettondagen


Tänder uop hela huset med ljus ;)
Älskar levande ljus och detta doftljus från Ullared doftat nybakta blåbärmuffins.
Ångra att jag inte köpte fler.
 
Idag har vi varit på fjärilshuset tyvärr var det inte lika många fjärilar som  i somras när vi var där.
Men denna gång fick vi se hajar och fina fiskar.
Barnen var väl inte så jätteimponerade;)men vi kom ut en stund så här sista dagen på jullovet.
Imorgon börjar jobb och skola för mannen och Alexandra.
Fråga mig inte hur jag ska få upp min lilla tonåring i morgonbitti klockan 7.00.
Tjejen som sovit till tre om dagarna:)
Engla har studiedag så jag är ledig med småtjejerna.
 
Tänkte ta mig till husläkaren imorgon känner mig halvkass med huvudvärk o nack/öronont känner mig som en gammal tant rent ut sagt hihi.
Om inte annat kan det vara skönt att gå dit än att sitta hemma o grubbla över vad det kan vara.
Vill så gärna börja träna men orken finns inte med mig.
 
Tjejerna ville inte ställa upp ngn bild idag så det får bli en hajbild i stället:)
 
Nu ska jag ta och locka mina små juveler i säng med en godnattsaga
Får se hur smidigt det kommer att gå;)
 
Tror att många av oss kommer att vara trötta i morgon bitti efter ett långt/härligt jullov med många sovmornar;)
 

Önskar dig en fin kväll
 
Tant Anna

Lite tur att jag har jobbat hela tiden så jag inte lagt mig till med såna dära dåliga vanor då :P
KRAM ANNA

Tess

Mysigt att komma iväg i alla fall. Hoppas er vecka fortsätter fint! kramar

Kristin / Onlyfemale.se

Vad mysigt att åka till fjärlishuset, där har jag inte varit sedan jag var liten:)

Blåbärsmuffins?! Dte måste lukta sjukt gott.

Kram

Karin

Ser ut att dofta riktigt gott. Nöjer mig just nu med en riktig blåbärsmuffin från Costa som jag just nu smaskar på;)
Trevlig helg!
Kram