Tulpanens dag


Vilken tur att jag har tulpaner hemma,eftersom det är tulpanens dag idag :)
 
 
Hejsan mittiveckan
Så skönt att snön ligger kvar det blir så mkt ljusare ute.
Jag måste vara otroligt påverkad av vädret,känner mig gladare o piggare om dagarna;)
 
Tjejerna har åter krånglat lite med sömnen igen,Engla får jag inte i säng om kvällarna det är hopplöst,trodde båda skulle sova när jag kom hem från träningen igår med tanke på hur gnälligt o trött det var då jag hämtade dem från skola/dagis.
Men vi tar nya tag och hoppas på bättre nätter.
 
Ikväll ska jag köra crosstraining för första gången spännande o nervöst men måste testa på lite nytt så man vet om det är ngt för mig:)
Tur jag har med mig Monica denna gången,alltid roligare att träna med någon man känner.
 
 

Köpte med mig en förvaringslåda hem från Åhléns igår till att förvara mitt smink i.
Hade helst velat ha den som finns på ikea men den var såklart slut sist vi var där och nu kunde jag inte vänta ;)
Lite retsamt att jag betalde för mkt för den så mesigt av mig att inte säga till när jag står där i kassan och ska betala för jag fick för mig att den skulle gå på 110kr och inte 175 som jag betalade.
Är ni lika mesiga eller säger ni till?
 
 
 
 
 
 
lisa

Så fint du har det!

Kram

Hemma hos Katta

Den där förvaringen var ju perfekt till alla nagellack man har ståendes i badrumsskåpet. Måste spanas in! Har någon liknande fast mindre med lock, också den från Åhlens, som jag har tops och pads i. Super!

Ha en bra onsdag! Kram K

Maria - mamma till Liam

så fint med tulpaner :)

mamma till william o wilma

God eftermiddag snygging..Vilka härliga bilder o fina inrednings bilder..Tittade också efter tulpaner i dag att köpa på ica men de var redan utslga så de vill ja inte köpa till fulpris..sen blomsterbutiken sidan om skulle ha 70kr o det är det inte värt när man kan få för 40 till 50 kr..inte så att man är snål mera att de vara inte så länge..hihihi..Ha en fin dag söta..kram kram

Maria

Älskar tulpaner!! Bästa blommorna :)
Vilken bra förvaringslåda, sådan skulle jag behöva.

kram kram

Denise - Mama till Noah!

Vilka härliga bilder! och vilken praktisk låda till sminket! :)

maria eek

Jag hade helt missat att det var tulpandagen :) Får fira det en annan dag istället. Kram!

Tant Anna

Inga tulpaner här inte så jag får njuta av dina istället :)
Jag är en sån där jobbig kund som alltid ifrågasätter om jag tror det blivit fel pris. Tror det kan bero på att jag själv jobbar i butik och vill att allt ska stämma både när jag handlar och även när jag står i kassan och ska ta betalt av våra kunder. Jag ska slå till på en box från Ikea nästa gång jag åker dit. Höll i en sist men orkade liksom inte hela vägen den gången. Jag blir sån ibland hihi.... KRAMIS

Karin

Tulpaner hör ju jan/feb. till, så fint!

Amanda

Åh så fint vännen!:-) jag är precis likadan som dig, säger aldrig till, hihi!
Kram!

Felicia Karlström

Oh vart har du köpt den där "How to look best at everything"? :D

Svar: Hej FeliciaDen är köpt på Sephora :)
mammansprinsessor