1 Juli

 
 
Första Juli och jag bär jackan fortfarande.
Kommer det någon värme denna sommar tro?
Tittar man på väderprognos så ska det tydligen bli varmare till slutet av veckan och det hoppas jag på.
Lite småtrist att det är så kallt.
 
Imorse åkte vi iväg till Thimmys förra bostadsrätt för att köpa tillbaka ett köksbord med stolar.
Så nu står det i vårat garage och väntar på sin ägare som dyker under helg,allting går att lösa enligt mig.
Så varför brusa upp och måla Fan på väggen.
 
Mannen har jag hemma idag och nu bygger han klart trappan upp mot våran altan:)
Imorgon kommer även el-killarna hit och gör det sista innan vi kan fortsätta med att börja lägga golv och väggar däruppe.
 

Lunchade Alexandras amerikanska plättar till dagens lunch:)
Toppbetyg av Engla och Nova.
 
 
Tycker inte man gör annat än lagar frukost lunch middag :)
Nu vill vi ha sol och värme så vi kan bada i våran pool.
 
 
Jag antar att ni också längtar efter någonslags Sommarvärme?
 
 
 
 
 
Nathalia

Hej Petra!
Å här har du en till som längtar efter värmen.
Detta väder vi har nu,är ingen sommar ju.
KRAM!

jannice lindell

Man är lite tveksam om värmen kommer. Men de sägs att den ska komma men man har gett upp hoppet... Går också i jacka fortfarande... Inge vidare. Nu vill jag ha sommar!

Älskar jackan.... Sååå fin så.. kram

Pillan

Hej fina gänget!!
Vi fick sommar igår... jo jag var chockad! I helgen åker vi till sthlm och då blir det varmt, promise ;)

Kokosvattnet köper jag lite varstans, kolla bland drickeshyllan typ där Vitamin well och Aloe vera drickan står, kanske...?

Kram P

Cissi

Här längtas det också efter sommarvärme.. Ser lite lovande ut idag med sol iaf ;)

Hoppas ni har en bra dag

Helen.HUSnrNIO

Så gott med plättar och amerikanska, iofs pannkakor, är en hit här hemma :-)
Trist med sommarvärmen som försvann. Hoppas verkligen att den kommer tillbaka och allra helst med start på måndag då min semester startar.

Svar: Tack! Jo jag har gjort designen själv.
Kram & trevlig kväll!