Bygger och chillar vidare i hemmets lugna vrå

 
Vädret är lika fint i dag ,dock lite svalare i luften.
 
Nu har vi fått så mkt leveranser hit så budfirmorna känner igen våran adress:)
Igår kom det lite rör en avloppsfuktare bla ,jätteroliga leveranser hihi.
Sambon har även varit i väg på byggmax och köpt fler brädor.
Nu bygger han på entretaket.
 
Vad är det med Engla och höjder:)
 
Tjejen som även tappat sin framtand i dag :)
 

Det blev såklart ett dopp även idag för Nova och Engla.
 
Känner mig mer eller mindre som en badvakt här hemma,men inget mig emot jag får ju snygg bränna på köpet:)
Älskar att lulla runt osminkad med shorts o linne och bara vara.
 
En dagens i Alex rum :):)
 
 
Våran fasadbelysning ska vi byta ut såsmåningom och har du tips på fina så hojta gärna till o hjälp oss med förslag vart det kan finnas:)
 
Nu dags att starta grillen för middag,alla är tydligen vrålhungriga nu och jag har totalt glömt bort lunch idag
Det blir mkt glass och frukt om dagarna.
 
Hjälp os gärna med förslag på fasadbelysning.
 
 
 
Diana DeMarkey- LiveYourDreams!

Ja det är verkligen det viktigaste i livet, kärlek och respekt med risk för att låta som en riktig klyscha. =)
Tack så mycket, jag är rena amatören, rena nybörjaren men det är så kul när man själv blir nöjd med bilderna och jag älskar färgerna som blir när man tar med systemkamera.

Superfin blogg du har och underbara bilder du tar du med! Lycka till med byggandet.

Ha en fin kväll du med!

Elena

Härliga bilder!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Härlig bränna du fått - perfekt när man liksom får den "på köpet" :) Hoppas ni har bättre väder än vad vi har idag. Här vräker det ner.....
Kram Hanna

Mamma Mindy

God eftermiddag söta..
Så fint hus ni bor i ...Längtar med tills den dagen kommer..eller med en liten trädgård.Ha en fin söndag kväll.kram kram

Susan

Så härligt och Glatt!!

Kraaam

jannice lindell

tack för gratulation!

ser helt underbart ut hemma hos er. kram