En blandning av sött och salt

Jag ser ljuset,alltså det finns hopp om sommar tro jag. i alla fall som det såg ut igår morse:)
 
Hej Torsdag
Veckodagarna går fort och det är knappt jag vet vilken dag det är.
 
El-killarna blev klara med sitt jobb igår men kommer tillbaka till höst igen och fortsätter.
Nu har vi säker el här hemma och inge jäkla fusk el som tidigare husägare monterat in,rena livsfaran.
Mannen har införskaffat ännu mer byggmaterial till trapp och altan så snart är det klart och vi kan börja bygga inne så kul:)
Han bara sliter o sliter min älskade kärlek:)
 
Gårdagens mama såg ut på detta vis
 
Eftersom el-killarna behövde stöka ner o borra i väggar o golv så passade vi på att åka och byta en tröja som mannen fått i fel storlek.
 
Lunchade på Mc Donalds som jag förövrigt är less på,nästa gång blir det ett nyttigare alternativ,finns så mkt nya roliga matställen i Täby nu.
 
 
 
Alexandra fick även hon en ny fin tröja från OddMolly.
Jag såg att hennes vackra blå stod där o tindra så jag kunde inte gå därifrån utan tröjan som dessutom var för halva priset.
 
 
Lämnade man barn  hem o kaos på kvällen för att ta min flaska bubbel till en väninna för att bara sitta i lugn o ro o prata o njuta lite extra av livet:)
Råkade tyvärr underhålla henne lite väl länge och klockan drog iväg,så i nattens mörker vinglade jag hem på min cykel till en familj som låg och sov sött.
Herregud så vingligt det var på den där cykeln och idag mår jag som jag förtjänar:)
 
 
Hoppas ni får en fin dag
 
 
Helen.HUSnrNIO

Vad han bygger och står i! Kul antar jag när det går framåt :)
Den där blusen har jag också om den är från H&M. Har inte använt den ännu men gillar den skarpt!

Svar: Tack :)
Nej det gör jag inte. Tiden räcker inte till tyvärr. Inga tips heller men antar att det finns en uppsjö av bloggare som riktat in sig på bloggdesign och säkert många duktiga också som florerar på nätet. Bara att googla... :-)
TRevlig torsdag!

Maria

Fin du är!!
Kul att det går framåt med bygget! Jättekul att du delar med dig utav det :)

Kram kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Sådana där kvällar behöver man lite nu och då :).
Du var superfin! Älskar blusen!

Hoppas ni får en bra torsdag! Kram

Nathalia

Kul att du delar med dig av bygget.
Jättesnygg blus du hade på dig.
Måste kännas tryggt att ha säker el i huset nu.
Låter som du har lite huvetvärk,sen i går natt?
Man behöver sådna kvällar då och då. Hoppas det blir fint i helgen,vill ha sol och värme nu.
KRAM!

jannice lindell

Vad skönt att ar korrekt gjort o inge fusk med elen nu...

vilken tjusig blus du har!"

Cissi

Kul med såna kvällar ibland ;) även om det blir lite tufft dagen efter..

Och vad skönt att elen blir ordentligt gjord nu.. Känns inte som något man gärna fuskar med

ullie

ja men visst behöver man såna där dagar.

åhh så duktig han är.. va kul det är när man ser resulat
ha en fin start på helgen kram

Nathalia

Vi får ta en sådan kväll nån gång Petra!

lizette

Grym blogg! :)