Salta Bad och 31 grader värme


 

Salta bad det gillar vi minsann.
 
Här på västkusten har vi det gött.
31 grader värme och vi svalkar oss i havet bland maneter o krabbor o söta snäckor.
Det är jag och kidsen som håller oss på beachen om dagarna,mannen shoppar kläder eller vad han nu roar sig med :=)tydligen någon i familjen som ogillar badplatset höhöh.
 
Långgrunt och superduperhärligt enligt tjejerna:)
 

Så härligt att man kan se botten lååångt ut.
 
 
Vi tog en tur till Uddevalla i förmiddags och köpte havskräftor och färska räkor
 
 
 Glada familjen innan middagen:)
 
 
 I bland funderar jag överhuvudtaget på varför jag ens bloggar?
Det tar väldigt mkt tid av mig och aldrig att jag någonsin kan få sitta ifred
varför gör jag ens detta ,varför???
Jo för att jag älskar min familj och vill dokumentara våra dagar tillsammans:)
Men till varje pris?
Bara en liten tanke så här mitt i semestern:)
 
Hoppas ni har det fint och är rädda om varandra.
 

 
 

 
 
 
Nathalia

Å så härligt ni har det.

Susan

Hej!
Vilken helt underbar sommar vi har -haft...?
Visst tar bloggen tid, tidstjuv, men det är så svårt att helt lägga av för det är ju så mysigt att dela med sig och att få fina upplevelser med andra.

Ha det fortsatt gottigott Gott!

jannice lindell

Härligt med bad i dessa varma tider... Men så gott med skaldjur... mums.. Gillar dina barn de med? Jag försöker få i min son men han vägrar. Kram

Svar:
mammansprinsessor