Västkusten Levererar Sol Vind Vatten


Riktigt varmt har vi här på Västkusten,även om åskan o regnet slog till igår eftermiddag så är det kvavt.
 
Jag och tjejerna har hängt på stranden och badat i saltvatten om dagarna.
Perfekt när det är så långgrunt.
 
Nova trivs som fisken i vattnet
Krabbfiske och sjöstjärnor har vi lyckats med att fiska upp från havet.

Avslutar med en bild på min stora snäcka.
 
Hade egentligen velat lägga upp dagens bilder från våran utflykt till Flatön och Fiskebäckskil men
Internetuppkopplingen e grymt seg och jag kan inte ladda upp mina bilder från systemkameran
Så jag får bjussa på mina insta bilder idag:)
 
Men vi har haft en fantastisk fin dag och jag blev helt såld på Fiskebäckskil,underbart fint och husen var som att hamna mitt i en inredningsdröm vita hus med välskötta trädgårdar och små fina grusgränder.
 
Imorgon blir det nya äventyr mot Göteborg:)
 
 
ullie

ha ha någon hade smugglat me sjöstjärnan hem undra va det va som stank i badväskan hahah gud...
nu e vi hemma igen längtar redan tillbaka bu bu :( :) kram o njut ni lite till då

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Åh vad ljuvligt det ser ut och låter. Jag älskar Västkusten på sommaren!! Hoppas ni har en fortsatt lika härlig semester! Kramar

Mamma mindy

Vilka härliga sommar bider du delar med dig vännen..ha en fin sommar kväll..kram kram