Älskade Nyponros

 
Idag har denna underbara lilla raring hängt med morsan hela dagen eftersom dagis hade sin planeringdag.
Vi har lunchat på Mc Donalds och shoppat en klänning till Nova som hon valt heeelt själv och hon vet vad hon vill ha den lilla damen;)
Bestämd o söt o väldigt envis 4 åring.
 
 
Innan vi hämtade hem storesyster från skolan så passade vi på att ta oss en varsinn tupplur;)
Så himla skönt ,Nova somna i vagnen efter vi klivit ur bussen och jag skynda oss hem så jag kunde slänga mig ned i soffan;)
Jag är så vansinnigt trött hela tiden undrar om det är pollen som gör mig så här svag o klen:)
 
Älskade underbara ljuvliga unge vad jag älskar dig min nyponros:)
 
 
maria eek

Så fin hon är din nyponros!

jannice lindell

villken härlig dag med mor och dotterdag!

Natalia Richardson

Så fin hon är. Din ros.

Linda

Vilken sötis

Maria

En underbart söt nyponros ❤
Vilken härlig dag ni verkar ha haft.

Kram

ullie

åhh så söt hon e din skatt.
Härligt att kunna ha en sån där dag tillsammn med en utav de små sånt behövs lite oftare.
Hoppas du har en fin dag idag oxå kram

pillan

Men gudars så söt hon är och så fin i håret!!

Det går verkligen framåt med huset cokså ser jag, tummen upp

Kram P

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Men så söt!! Pollen i kombination med allergitabletter gör mig hysteriskt trött denna årstid...

Kramar

Natalia Richardson

Ha en trevlig helg!

yasmine modell mamma och fru

ja det kanske kunde vara något.
tog prover och var lite uttorkad.
får allt vätska upp mig med det som går och kanske ta järntabletter snart, vi får se.
vad söt din lilla fina sessa är.
ha en fin nationaldag
kram