Hej från Byggställningen

 

Mannen klev upp på byggställningen direkt när han vaknade imorse.
Min fina son kom förbi strax före 09.00 och hjälpte till lite.
Själv passade jag på att cykla ner till gymet för en timme spinning medans Alexandra passade sina småsyskon.
När jag kom hem så avlöste jag Thimmy på byggställningen och insåg genast att den där träningen hade jag kunnat vara utan hihi,bra träning ändå med dessa brädor som ska lyftas o hållas i mot väggen.
Småsessorna tröttnade till o från att mamman var uppe o hjälpte pappan med fasaden.
Det var ju väldigt typiskt att alla deras kompisar på gatan försvann just denna Lördag för det blev lite långtråkigt för dem.
Lite otur annars hade jag kunnat hjälpa till nån timme till:)
Imorgon bitti kommer killarna och plockar ner vår byggställning,nu har vi haft den över 4 veckor :)
Vi har lite kvar att göra med fasaden o annat så det är liiite brådis under kvällen här.
Mannen sliter häcken av sig och jag försöker få de små att komma till ro här i sängen framför en film.
 
Nu är jag så grymt godis sugen så jag hoppas att Alexandra snart kommer ingåendes med lördagspåsen snart:)
Sen blir det till att hjälpa mannnen med det jag kan där uppe,avskyr att gå på denna byggställning för jag är så jädrans vinglig av mig :) bra balansträning kanske.
Men det kommer att bli utmärkt med en altan där uppe sedan och gissa vem som kommer att sitta där med ett glas rose´ om sommarkvällarna:)
 
ullie

men så han fixar vilken duktig karl du har :d min har tummen mitt i handen hahah men ja han e duktig på sitt sätt :D bäst at säga det hahah oj annars ligger ja risigt till :D Nä skänt o sido .
tror detta kommer bli kanon fint Tänk så härligt då det är färdigt.

jannice lindell

Vilken duktig karl du har! Härligt med gym!=) kram