Skolavslutning och en Sommarfest



 
Ikväll har Engla haft sin allra första skolavslutning i kyrkan.
Hennes klass sjöng så fint o det brände riktigt under mina ögonlock.
Engla hamnade längst fram i mitten och hon sjöng o vissla och såg så himla stor ut redan:)
Älskade unge som ska börja i ettan till hösten med en ny fröken.
 
Det är något speciellt med skolavslutningar :)
Att få se sina barn uppträda,få sina betyg är så stort för en förälder i alla fall för mig.
Jag har ju varit på en del om man säger så med tanke på mina äldre barn:)
 
Engla och hennes fröknar matchar varandra dagen till ära i blått:)
Underbara fröknar och jag hoppas verkligen att Nova kommer att få dessa den dagen hon börjar i förskoleklass.
Lite kul att Alexandra hade en av lärarna när hon gick i kyrkskolan:)
 
 
 
 
 
 
 
Sommarpicknick på skolgården.
Nova hade sommarfest på förskolan vi fick smita iväg lite tidigare för att hinna till skolan men vi han se Nova uppträda innan vi åkte mot skolan.
Alexandra hade sin avslutning i morse och tyvärr hade hon för bråttom för att vilja vara med på bild.
Men jag kan intyga att hon var väldigt fin:)
 
Efter skolan åkte vi hem och firade med en jordgubbstårta

Imorgon och på Fredag är det fritids sedan blir det ett lååååångt sommarlov för Engla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jannice lindell

Härligt med skolavsutning o sommarlov!=) Kram

Nathalia

Härliga bilder.

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad mysigt med skolavslutning. Tänk att man fortfarande kan komma ihåg den där känslan hur det var att ha ett långt sommarlov framför sig :). Kramar

ullie

så fina dina prinsessor är..
ja det är såå speciellt får se hur det går här hoppas på att slippa regnet de pratat om bara
Ha en fin fredag kramiz

maria at inredningsvis

ÅHHH vilka söta somriga bilder :) mysig blogg också

Ny post ute...en underbar våning i GBG signerat sekelskifte :)

Jag passar även på att önska dig en ljuvlig midsommar med mycket sol :)


LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Mamma Mindy

Godmorgon snäckan.så söta bilder :)
I morgon är det midsommar fest i förskolan för barnen och de ska bli så skoj att se de i sina fina sommar kläder..De har alltid en midsommar stång i trädgården som de dansar runt :)
Ha en fin sommar onsdag.kram kram