Tisdagsinspo


Vilket fantastiskt vardagsrum.
Vilken utsikt vilket ljusinsläpp jag dööör så fint.
 
Hej Tisdag
Imorse var det inte lika varmt utan här hade vattenpölarna blivit till is.
Men nu skiner solen på oss.
Missade bussen  imorse och jag säger bara dessa jäkla griniga busschauffisar byt jobb för tusan.
Inte fan kan de se i backspegeln heller.
Hade problem att komma ut ur bussen då fanskapet vägra öppna dörren,tack o lov finns det folk som hjälper till att ryta i :)
 
Bjuder på lite fina inspirationsbilder denna Tisdag.
 
Svart är ju bara så fint mot det vita,blev sugen på en svart ytterdörr nu:)
 
Älskar detta kryss staket vi har ett liknade runt vårat hus på framsidan och funderar även att sätta ett lika på våran blivande altan på övervåning.
Ja huset var det inget fel på heller för den delen,vilka härliga fönster.
 
Takbjälkar är så fint och önska vi kunde ha det uppe sedan, men blir nog inte så passande i vårat hus:(
 
Köks ö skulle jag inte tacka nej till:)

Älskar dessa två lampor,såå fina.
 

Skåpen är underbara och marmorbänken så fin.Samt den lilla soffdelen i fönstret.
 
 
Ljust o fin kök med ett mörkare fint golv som bryter av går inte av för hackor.
 

Här skulle jag lätt kunna sitta o lugn o ro med en bok,eller mysa med kidsen framför Tv:n
 
Att drömma kostar inget:)
 
Kram o ha en fin dag
 
Therese

Gud så underbart hus!!! Precis min stil, jag verkligen älskar det! Där skulle man verkligen vilja bo.
Hör att det är fler än mig som älskar busschaufförer, höhö :)

ullie

åhhh men så fint!!! hade inte tackat nej till det huset ljuvligt
usch för busschaufförer :/

Cissi

Vilka härliga inspirationsbilder! Hoppas morgonen fick en bättre start och busschauffören var trevlig idag ;)

Karin

Men OJ vad fint!