Vårfräscht till Alexandra

Puderrosa snygging från Diables till min Alexandra.
 
En av vårens färger är puderrosa och det är ju bara så fint.
 
Alexandra sprang glatt iväg till bussen imorse med den nya fina vårjackan som vi köpte igår.
Hon har länge tjatat om en vårjacka men vintern slog ju till förra veckan igen så vi tog det lite lugnt.
Så mkt som tonårtjejer behöver;)
Något jag är dålig på är att ge henne en fast månadspeng vilket är dumt.Hon får pengar lite till o från.
 jag vill gärna lära vad saker o ting kostar för det är inte gratis att shoppa och damen växer så det knakar på längden.
 
Även nytt till fossingarna
Vita fräscha converse
 
 
 
Det ryktas om en ny väska som kan matcha jackan:)
även sommarkläder o avslutningskläder kommer att behöva införskaffas snart.
Eftersom hennes pappa inte håller sitt löfte att ge henne någon som helst  månadspeng eller på något sätt alls kan hjälpa till att bidra till hennes kläder o aktiviteter så är det hög tid för mig att börja planera månadspeng:)  synd att bli lovad ett bankonto som alltid ekar tomt.
Jag hade också blivit ledsen i den åldern om någon lovat mig en fast summa varje månad.
Fast pengar är bara en fis i rymden gemfört mot vad konflikter kan åstadkomma.
 
Ta hand om varandra och hoppas ni får en härlig start på veckan!
 
 
 
Anneli

Skitsnyggt 😃 ja, dessa tonåringar kostar pengar 💸
Tur hon har världens bästa mamma 😚

Sofia

Vilka fina kläder!

Hoppas det löser sig och hon får sina pengar!

Svar: Hej SofiaJa det hoppas vi också:) kram
mammansprinsessor

Maria

Läcker jacka!!
Trist att hon blir sviken på det sättet av sin pappa :(

ullie

hur gammal är hon ? vårson har börjat tjata om månadspeng .. suck man undrar i fall alla barn har som han säger.
jäte fina kläder förstår hon blev glad :D

jannice lindell

Så fin jacka=)

mamma till william och wilma

God kvälll.SÅ snygga jacka..hoppas att värmen kommer snart så du kan inviga den.Ha en mysig kväll.kram kram

Erika

Så snygg jacka!!