Vårkläder och Jeanskopior

Please-kopian är bara så prisvärd o skön
En mer tight modell med slitna detaljer till Alex

Att Alexandra och jag har samma smak när det gäller jeans är det ingen tvekan:)
Vi köpte oss ett par varsina please -kopior för en tid sedan och det är bara hur sköna som helst.
Jag valde dock en mörk nyans medans Alex fick sig ett par vårfräscha i ljusare kulör.
 
Solen skiner och fåglarna kvittrar,bara invänta att allt grus från vägarna ska sopas bort.
Krokus och blåsippor ute i backarna står och nu är det snart vår på riktigt.
Nästa helg måste vi införskaffa vårkläder till kidsen.
Alexandras lista är lång:)
Nya converse i låg modell samt en vårjacka står högst på Alex lista.
Dessa converse som inte är bra för foten känner jag mig tveksam till men svårt att hindra.
Alex fot är inte helt ok ännu så därför tycker jag hon borde satsa på ett par sneakers istället:)
Vi har sprungit till läkaren tre tillfällen nu och inget hittar de på röntgen.
Det tar tydligen tid för denna foten att repa sig efter skadan,men lite less för det blir åter ingen danslektion i dag;(
 
Nu ska jag fortsätta mysa med min skrutt Nova som haft feber i natt o fortsatt snorig.
Efter vi lämnat av Engla på skolan tog vi oss en frukostfika på vårat café här nere i kyrkbyn.
Så mysigt att sitta i lugn o ro o titta på folk:)
 
ullie

Hoppas barnen kryar på sej . inte kul sånt där blir ju ofta långdraget nu .

jätte fina jeans. :D

Therese - Femstjärnigt

Vart köpte du jeansen?
Kram

Svar: HejBåda jeansen är från Gina Tricot
kram
mammansprinsessor

yasmine modell mamma och fru

åhja på tisdag morgon går planet ska bli så skönt mysigt värre nu ska jag packa lite
och boka tidigt pass i tvättstugan imorn.
Hoppas din flicka kryar på sig
kraaams