Det är jag som får hålla ställningarna

Hej hopp
Imorse kom byggställningen, ingen liten ställning direkt.
Tyvärr blev killarna inte klara med monteringen så de dyker upp tidigt i morgonbitti igen;)
inget mig emot bara kul med lite sällskap;)
Dessvärre jobbigt att ta sig ut genom altandörrarna men det får man väl leva med i två veckor;)
Har spöregnat hela dagen så någon utevistelse har då inte blivit av i ngn solstol direkt.
 
Mannen e ju bara för söt han skickar sina selfies från Italien och idag stod han utanför Gucci butiken:)
Dock ingen inköp vad jag kunde tyda.
 
Men hursom så  har vi det bra här hemma och ni kan ju se att jag är den som håller ställningarna i familjen höhö.
 
 
Så vackert vi har det :)
 
Skiter i esc i kväll men jag heja såklart på Sverige o Sannas låt älskar jag men har ingen som helst ro att slå mig ner i soffan.
 
 
 
 
elisabeth

ojojoj vad är det som händer???ska ni måla kanske... :)