Fredagsfys sedan Fredagsmys


Sov som en prinsessa på mannens sida av sängen i natt;)
Tror bestämt att jag ska byta sida.
Undrar vad han tycker om det när han kommer hem :)
Haha han skickade en fin selfie med snygg cyklehjälm på huvudet, idag har han minsann fått känna på hur det är att cykla,
Själv cyklade jag till gymet för ett spinningpass på 55 min dock utan hjälm;)
Så himka skönt när det är gjort men grymt jobbigt.
 
Alexandra har varit på sin sista danslektion ikväll och nu är det Bio med kompisar som gäller denna Fredagskväll.
Känns lite trögt att hålla sig uppe o vaken ensam medans de små har somnat, hade gärna haft sällskap;)
 
Snart även sista lets dance och jag hoppas på att Benjamin verkligen vinner ikväll han är grym:)
 
Men först lite fredagsmys.
 
 
 
Trevlig Fredag
Nu måste jag ut och hjälpa barnen som lyckats kasta över en leksak till grannens tomt,tydligen läskigt att gå dit :)
Så bäst jag skyndar mig.
 
 
 
 
 
ullie

hihih hoppas ni fick tillbaka lite leksaker. klart att det är lite otäckt :D jordgubbar mmmm gott Hoppas ni har en skön kväll kram

Fröken M

Det är bästa fredagsmyset det ! Först träning och sen godsaker :)
Haha... när det gäller godis så håller jag med dig, det är oftast godast INNAN man ens smakat på det - i tanken.
Men ändå så klämmer jag i mig så jag mår illa, typ varje lördag bara för att jag "får".
Kram

jannice lindell

så härligt ni verkar ha det! spännande med byggprojektet. kram