Presenter och Brandmän

Alexandra fick en VS påse av Björn när han kom hem från Italien i Söndags:)
Gissa om det blev glädjetjut när Alexandra fick sin Victoria`s secret påse med necesär och lipgloss.
Hon hade länge önskat sig denna sminkväska och den är ju bara för söt.
 
 

Snart går även denna tjejen ut sjunde klass
Tänk att det snart är sommarlov, kan man inte riktigt föreställa sig med tanke på detta kyliga väder.
Jag går fortfarande omkring om mornarna med vinterjackan på:)
 
Vi hittade en avslutningsklänning i början av denna vecka och det känns skönt att slippa leta ihjäl sig nu:)
Hollister hade inte fått in den klänning hon helst önskat att ha på sig så vi kör med denna om inget annat ploppar upp för damen:)
 
Vit och söt med spetts :)
 
Själv börjar min träningsvärk göra sig påmind.
Tänkte att jag skulle jogga i spåret en 2.5 km men när jag kom i mål så kändes det alldeles för smidigt så jag vände o hoppade in i 5 km slingan i stället;)
Kändes riktigt bra o jobbigt som tusan ,bara jag sluppit alla dessa uppförsbackar som gjorde att jag var tvungen att stanna och gå i rask takt.
Men jag är ändå nöjd med tanke på att detta bara är min tredje gång jag ger mig ut i löpspåret.
Bara att kämpa vidare och jag måste nog skaffa bättre hörlurar till min iPhone för dessa jag har nu finns liksom ingen volymknapp på sladden, finns ingen möjlighet att byta låt eller höja musik.
Sånt e ju viktigt:)
Att springa utan musik går inte i min värld, om jag inte blir jagad så att säga;)
 
Imorgon väntas ett 55 min spinningpass,älskar när jag genomfört dessa svettiga pass:)
 
Engla skulle ta en bild på mig o Nova:)jag blev lite huvudlös
Hämtade hem min lilla brandman Nova från dagis idag:)
 
De hade varit brandmän på förskolan som informerat barnen lite om vad de jobbar med.
Barnen fick även gå in i brandbilen och Nova tyckte det var spännande.
Så nu vet hon att man slår ett ett två lätt att slå om det börjar att brinna.
Vi har läst igenom det häfte hon fick om brandsäkerhet och hon svarade rätt på alla frågor jag ställde.
Stolt mamma såklart:)
 
 
 
 
 
 
 
jannice lindell

så himla spännande att dom fick besök av brandmännen! :) inte dåligt de.. kram

Maria

Jättesöt klänning!
Vi konstaterade i går att S går enbart 13 dagar till i skolan och sedan är det sommarlov, snack om att denna termin har gått fort!
S klass ska till brandstationen på besök nästa vecka, spännande :)

Kram & trevlig helg!

Mamma Mindy

God kväll snygging..Hoppas att allt är bra med dig och familjen..Kram på dig

Kristin/onlyfemale.se

Vad duktig du är som kom ut och sprang dubbel så långt också.
Jag kan rekommendera ett par hörlurar från Claes Ohlsson. De sitter riktigt bra också..de sitter nere under tofsen. Vet inte vad modellen heter men kolla där.

Klänningen var ju supersöt, kul att ni hittade en i tid.

Kram kram