Sån där klämfredag

Dagens söta:)
 
Hej på er denna klämfredag.
Gör inte så mkt mer än jagar barn o städar runt här i huset både inne o ute:)
Granntjejerna har lekt hela dagen med Engla o Nova de hoppas studsmatta och det har haft en lång o lugn stund med att bygga en himla massa pärlplattor.
Solen lyser till o från men lite isiga vindar.
Längtar efter värmen.
 
Mannen håller sig såklart på taket även denna lediga dag vet inte när jag ska få se honom,kanske få klättra upp där jag med:)
Alexandra har lessnat på oss,tycker vi e trista som bara håller på och städar o fixar med huset:)
Så jag ställde mig o bakade en kaka för att liva upp den gråa stämmningen.
 
 
 

Blivit lite väl mkt sött för min del på sista tiden,dags att ändra på det igen:)
Hade gärna velat ge mig ut i spåret idag men svårt när mannen måste jobba på taket.
Tur jag har bokat några kvällspass på gymmet nästa v.
 
Vad händer hos dig?
 
ullie

ser han lika otäck ut idag oxå hi hi ?
mmm ser riktigt gott ut det där

hahah ja man blir så trött när de skrver något annat än det man tänkt på . :D
Hoppas du får en mysig lördag kram på dej

Fröken M

Här ska vi på 4 års kalas i eftermiddag hos en av viggos dagiskompisar i eftermiddag. Hela familjen är bjuden och det ryktas om "grillfest".
Annars tar vi det rätt lungt ! Och även här skulle mamman i huset behöva återgå till lite mer sockerfattig kost ;)
KRAM

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack snälla!

Åhhh så gott det ser ut!!

ullie

är mannen på taket ännu =)
Ha en fin lördag kram på dej

Helen.HUSnrNIO

Men så mkt gott :-)
Var den där Greek style yoghurten god?
Jag skulle köpt en av de andra smakerna häromdagen men de var slut och då fanns bara denna men jag tvekade. Lät inte jättegott med honungen så då tog min snålhet över ifall ingen skulle tycka om den.

Ha en fortsatt fin dag!