Söndag med snö och hagel


Alexandra har fått ett träning-set, äntligen kan vi försöka att träna tillsammans i spåret :)
 
 
Vilken dag o vilket väder o my good.
Ena stunder skiner solen och nästa stund haglar o snöar det, kallt som tusan är det ute.
 
Hela familjen tog en roadtripp till barbarby jättekul att besöka byggvaruhus hej å hå ;)
Fick hem nya stolsdynor till altanmöblerna ,denna gång blev det svarta.
Spanande in lite handfat o badkarl inför kommande projekt på blivande övervåning,finns hur mkt som helst så jag blev inte klokare att gå där med tre barn som röjde loss.
Får spana på nätet :)
 
söta o goa systrar så länge de håller sams:)

Imorgon har jag äntligen bokat ett träninspass på kvällen , som jag längtar:)
Fick till ett sent PW pass igår kväll tillsammans med bästa Jeanette och det är jag glad över:)
Är så impad på den tjejen just nu , önska att jag hade samma disciplin gällande kosten som hon har.
Men snart kanske:)
 
 
ullie

hihihih roliga udu

duktiga ni är på att träna . ska vara med på vårruset på torsd men ja om ja o min onda kropp orkar men runt ska ja hi hi .
oj har ni haft sånt väder .. fint här det mesta idag oxå om du ser på bilderna ja ska lägga in nu . bara lite För kall blåst.
hoppas du hade en fin helg o fått nya krafter inför veckan kram kram

Kristin/onlyfemale.se

Vad söta de är.
Jag tycker att du verkar så otroligt duktig med kosten, jämnföra med mig. Måste skärpa mig!

Jag köpte den toppen jag med, tycker att den var så snygg.

Hoppas att du får en härlig vecka,

Kram

Maria

Fint tränings-set!
Fina de är tjejerna ❤
Härligt med inbokat träningspass! Längtar så mycket efter att få komma tillbaka till gymet.
Ha en fin dag.

kram kram

jannice lindell

här om dagen hade vi också ett sådant konstigt väder. april är ju verkligen en konstig månad. kallt ena dagen och varmt nästa :) hoppas på att majmånad blir varm o skön. kram

Fröken M

Åh jag såg henne hos Maolu igår ! Grymt jobbat :)