Takpannor på plats


Helgen har vi tillbringat med att lägga takpannor.
Inte det bästa väder då det varit kallt o spöregnat vartannat;)
 
Alex o Björn in action.

Här kommer ett lass med takpannor upp mot taket
 

Det går undan och stuprännorna är på plats och funkar utmärkt i regnet som kommer till o från denna Lördag:)
 
Barnen har fullt med kompisar här inne just nu så det är på både gott o ont;)
mer att städa men de har sällskap o roligt.
Imorgon tänkte jag ta med barnen till en lekpark el nåt för att döva de dåliga samvetet:(
Men jag tycker vi gör det jävligt bra med tanke på att vi inte har någon som helst hjälp med kidsen.
Det är i dessa stunder man inser hur jäkla mkt min mamma funnits där för mig när hon levde.
 
 
jannice lindell

Det blir verkligen fint. När ska allt vara klart? Kram

Natalia Richardson

Jätteduktiga ni är.
Kul att se steg för steg,hur det blir.

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Oj vad ni jobbar. Spännande att se hur det blir till slut. Hoppas ni hade en mysig söndag med lite bättre väder! Kramar

Anneli

Kram😘 du är en kämpe 😘
Å jag ser lillhjärtat Nova har finkläderna på sig 😄 varför ha jobbklöder när man kan ha finkläderna på 👍💗

Svar: Tack du fina,)Ja prinsesskläder o kjolar o klänning varje dag enligt Nova :)De e tur hon sover i pyjamas:)KRAM
mammansprinsessor