Träning och rullande studsmatta


Hur vackert är inte vårat instaträd  tänkte jag skriva, men menade såklart körsbäsrträd:)
 
Hej Tisdag
 
Vaknade med sol och det är så mysigt att det förhoppningsvis snart blir liiite varmare om mornarna.
Det blev en spurt till bussen med barnvagn  , passade även på att köra lite core träning under bussresans gång då jag alltid står upp :)
perfekt övning då bussen bromsar kör o bromsar o tvärbromsar hehe
 
Är så himla glad att vågen äntligen börjar ge resultat.
Men tid har det tagit tycker jag eftersom jag började träna i höst/vintras men å andra sidan så äter jag lite bättre och nyttigare nu:)
En tjej som jag är impad på är min vän Jeanette som har lyckats få bort 23 kilo på 11 veckor.
Hon har tagit hjälp av PT som hon har online samt så har Malou på Tv 4 följt upp henne varje Måndag och igår fick jag se min vän live i tv.n
Dessutom kom hon förbi på en kvällsfika med familjen,en liten snabbvisit, jag var så där otrevlig o lämnade kvar de här medans jag cyklade ner mot gymmet för spinning/core pass:)
 
Lite fundersamma barn hade vi igår när våran studsmatta helt plötsligt började att rulla mot våran baksida:)
 
Ingen enkel match att förflytta detta ufo.
Fick såga av lite grenar i vårat körsbärträd för att kunna ta oss förbi o fram.
Såg lite roligt ut när vi kom med en rullande hög studsmatta.
Vi måste börja förbereda för plats på våran framsida eftersom vårat gamla tak kommer att behöva ligga där på gräsmattan:)
Det blir bara mer o mer roligt runt vårat hus nu:)
 
 
 
 
 
 
 
Helen.HUSnrNIO

Nä särskilt smidiga är de inte där studsmattorna men väldigt roliga :-)
Vackert med körsbärsträd!

Svar: Klart du ska prova! Just vattenstämplar är inte så svårt som många verkar ha fått för sig :-)
Trevlig tisdag!

Maria

Otroligt vackert träd!
Härligt att träningen börjar ge resultat :)

Kram