Helgen

 
 

Tjejerna ville gå bus eller godis i Lördags med kompisarna så vårat hallowen firande fortsatte:)
 
Mannen hade egen liten fest här hemma så jag och Alexandra passade på att utrymma huset några timmar:)
 
 

Ja ett minne blott på denna vackra spis , men nu har vi beställt en ny i modell mindre o svart.
 
Så tomt o stooort det blev.
Sparade pengar på att göra jobbet själv och det var ju inte så svårt:)
Om man har en händig man så att säga.
 
 
Igår åkte jag till mammas minneslund tillsammans med alla mina fyra barn och tände ett fint hjärtljus för henne så fint med alla ljus som lös upp i mörkret.Kunde inte låta bli att sätta mig på huk och prata lite med mamma sket fullständigt om folk stirra på mig som jag vore heltokig:)ville bara berätta att vi skulle hem till min bror på födelsedagsmiddag,Kära lilla mamma vad du är saknad men finns för alltid i våra hjärtan,
 
 

Hemma hos Nicke på födelsedagsmiddag
Världens godaste köttfärslimpa med potatis o lingonsylt ,riktig husmans med andra ord:)

Brorsans tjej hade bakat en smarrig kladdkaka med apelsin och ett läskigt halloween tryck på kakan:)
 

En mysig lägenhet och till utsikt hade vi globen som skiftade färg i rött o blått,den stooora bollen som barnen sa:)
 
 
 
 
Helen.HUSnrNIO

Ser ut som en mysig helg med massa kul.
Pumpadräkten är bara så söt! Min M hade en likadan i två år. Skulle gärna sett honom fortfarande men dels så finns de ju bara i små storlekar och så vill han inte ha en sån längre. Nu är det brinnande skelett som gäller :O

Kul med dekorerad kladdkaka :)

Trevlig kväll!

Nathalia

HEJ gumman lilla!
Jag talade med med min älskade pappa och moster. Berättade hur det gick för mig att jag hade flyttad till hus och att jag var jättelycklig gift med Thomas. Jag struntar med i om folk stirade på mig då..
Hur är det med din bro?

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Ja en helg fylld av en massa bus och godis och lite extra saknad av dem som inte längre finns med oss här. Hoppas din tisdag varit fin! Kramar