Pappans dag


Fars dag idag och tjejerna hade ritat så fina teckningar:)
Med kaffe och presenter väckte vi pappan.
 
Finaste presenten man kan få är från barnen:)
Tröja och termossåskanna till pappan i huset.
såklart blev det fars-dag tårta och denna var grymt god.
 
 
Vi festade på med sushi till middag och eftersom Engla o Nova inte gillar det så gjorde jag muffinspannkakakor till dem istället.
 
Mango och hallon till pannkakan blir toppen :)
Jag och Alexandra beställer alltid mamma sushi :)
En bra fars-dag och jag har även ringt min egna pappa o grattat honom.
Tror jag var en usel fotograf idag det blev huvudlösa bilder och det blev mörka bilder .precis så som det är ,väldigt mörkt o grått,denna årstid är inget för mig:)
Får börja ta mer på bilder under dagsljuset.
 
Har ni firat era pappor?
Grattis till alla fina pappor därute.
ullie

mysiga bilder.l hi hi ja det blir ju ett antal teckningar :D

Tack rar du .. Får önska dej en ny härlig vecka kram

maria eek

mysigt firade och söta paket! Vad är muffinspannkakor? kram

Henrietta Nylund ♥

Åh vad fina bilder! Kul det såg ut! :)

Kristin

vad är muffinspannkakor för något? Blir det typ som tjockpannkaka? Recept tack :)

Helen.HUSnrNIO

Mysig dag ni haft!
Här firade vi lite enkelt med tacolunch, teckningar, presenter, trisslotter och chokladblomma.
Pappan i familjen avslutade fars dag med att gå på bio tillsammans med sin pappa så alla pappor blev nöjda :)

Trevlig kväll!

Kristin/onlyfemale.se

Mysigt! Håller med om att barnens teckningar är guld värda.

Vad god tårtan såg ut!

Kram Kristin

Susan

Sushi är supergott och den tårtan såg verkligen smarrig ut!
Min pappa bor på Öland och jag i Lund och vi har haft en sen kontakt i livet men jag skickade ett sms som han blev glad för.

Kraaam

jannice lindell

härliga bilder!! =)