Pippi och pantertanter på träning

Nova i morse eller det var ju pippi såklart.
Höll nästan på att glömma att Nova skulle komma utklädd i morse till förskolan.
Med lite snabba ryck hittade jag pippikläderna och en glad tjej som ville ställa upp på bild redan klockan 7.00 :)
 
 
Prickade på lite fräknar snabbt  och upp med två pippilotter :)
Älskade skrutt så söt
Tycker Nova påminner mer o mer om min mamma vet inte om jag har fel men det är något som påminner mkt.
Kan i alla fall se mkt mamma i henne:)
 
När barnen var lämnade passade jag på att boka ett pass styrka på gymmet :=)
HAHA seniorpass men det var svettigt kan jag lova och skönt att ha gjort bort träningen till kvällen,är så trist att bege sig ut i kolsvarta mörkret.
Perfekt att kunna slänga in ett träningspass dagtid med pantertanterna o gubbarna förstås:)
Använde oss av hantlar nästan hela träningen så garanterat lär jag få träningsvärk.
Känns gött i kroppen och vad jag mår så mkt bättre av träning.
 
 
 
 
 
 
 
 
Natalia Richardson

Härligt med träning.

ullie

så söt lilla pippi är då .. hoppas hon hade kul
en sån pippidocka hade mina små oxå den ligger nog här men är väl anvönd så den har inte så hela kläder kvar nu =)

Kristin/onlyfemale.se

Ni är absolut lika!
Så söt hon är lilla Pippi!

Härligt med lite träning, oavsett om det är med pantertanter eller ej. Du är grym som tränar. Jag önskar att jag kom igång också men nu är jag ju sjuk så det går ju inte, även fast att jag vill...

Kram Kristin

Småstadsfrun

Visst är det underbart när man två min innan barnen ska iväg kommer på en sådan sak som utklädnad?? Härligt i alla fall att pippi var glad ändå kl 7...