Sista veckan i November


Nu har jag åter min mary kay samling återförenad.
Älskar Mary kay det går helt enkelt inte att vara utan,jag lovar jag har försökt;)
Jag var utan produkter några veckor och jag är i stort behöv av denna rengöring som man bara blir såå ren o fräsch av.
Testade lite annat och det kändes direkt att det inte blev lika rent,synd bara att det är så enormt dyrt grrr...
 

Just nu håller min dagcreme på att ta slut märkte jag men den får vänta jag har inte råd det är jul:)
Får köra på återfukten tills vidare och den ska tydligen funka bra utan dagcremen.
Har ni testat marykay ?
Vad använder ni?
Kanske har ni ett litet tips på andra bra produkter som liknar marykay?
 
Dyrt men drygt och det räcker väldans länge,jag köper nog bara rengöringen 2 ggr per år.
 
Ute är det grått o kallt o blött
Har varit hemma hela dagen för sotaren skulle komma förbi och godkänna våran nya kamin
Så i kväll blir det till att elda då den blev godkänd:)
Trodde förresten att alla sotare kom kolsvarta haha men vi hade ju inte å mkt att sota å andra sidan:)
 
Snart iväg och hämta hem glad o pigga barn från förskola o skola.
Har egentligen ingen som helst lust att ta mig ut i detta blåsväder och dessutom behöver jag handla middag.
 
 
 
ullie

älskar ju "VÅR" vas =) så vacker..
ja men min kusin säljer maryc o ja har testat lite olika . men har en utav tuberna. typ dagcream me lite färg på fundation typ he he du ser hur duktig ja e fniss :D kramizar

Natalia Richardson

Har aldrig provad denna serie. Man kanse ska unna sig det?
Hoppas din färkylding är bättre nu? Jag är täpt i näsan och ryggen värker som den.
KRAM!

Maria

Älskar din vas, superfin!!
Jag har aldrig provat marykays produkter, jag använder Skin Regimen också jättebra produkter.
Tråkigt bara att allt sådant ska vara så dyrt!

Kram

♥ Sojka ♥

Oj du var med om samma sak. Också för 5 år sen! Jag beklagar. Ja det är inte lätt att förlora sin mamma. Man tänker ännu mer på sina barn nu om de skulle förlora sin mamma osv. Aj vad det gör ont i hjärta och mage när man tänker så. Ja och så mycket elände man läser om nu. Jag klarar inte det heller.

Själv är jag helt såld på Aloe Vera ;)