Snöslask


Yes vilket härligt snöslask väder :)
 
Imorse vaknade vi till en vit gräsmatta och jag tyckte det genast såg ljusare ut;)
Men det var som mest slask ute
Blev genomblöta ,måste skaffa nya galonvantar till tjejerna de har en förmåga att försvinna.
Även jag måste rusta upp vantförrådet skulle så gärna vilja ha ett par snygga skinnhandskar äger just nu bara tunna fingervantar som blir som våta trasor.
 
Nova försökte göra en liten snögubbe :)
 
 
 
I morgon redan fredag och ett träningspass är bokat :)
Har varit lite lat med träningen på sistone vilket lite knasigt av mig.
Men får väl skylla på mina linser som krånglat o levt om och jag har ingen vidare lust att träna med brillor och utan ser jag inget alls typ;)
Men i morgon kör jag så svetten ryker.
 
God natt o sov sött
 
 
 
Nathalia

Trevlig helg Petra!