Att blåsa ut huset som en virvelvind

Här står han min byggare Bob :=)
 
Så här ser det ut på övervåning
Jag som nyss tyckte det såg såååå städat o fint ut.
 
 
Vårat ventilationspaket kom för en månad sedan.
Vi har valt ett ventilationsagregat med värmeväxlare.
Tror det kan bli bra för nosen att andas in frisk luft när allt är installerat o klart så att säga;)
 
Kan ju undra om vi har skaffat ventilation till hela grannskapet typ:)

Det tog lite plats, typ mer än vi beräknat men vad gör man inte för den goda luftens skull hihi
Ja detta är ngn mannen har ordning o koll på:)
 

Ja det blir ingen lång novell om detta utan mer visa vad vi pysslar med däruppe på våningen:)
Själv står jag som ett frågetecken och undrar om detta är nödvändigt men jag får väl lov o lita på min byggare Bob som sköter detta med ventilationen
Frågor på det? :)
 
Själv tar jag nog en promenad längre bort den dagen vi tänker starta den där prylen
Tänk om hela huset blåser iväg som en jädrans virvelvind?
 
 
 
 
ullie

wow vilka grejer..
händig man du har tänk om min va sån hahah oj om han visste ja sa.

du ja har börjat älska korgar nu i sommar de e så fina.

ullie

glömde säga.. gör ju chailatte i min tassimo . hur gör man chaite? Färdiga påsar eller ja förlåt dum ha ha

Susan

Ja jösses vilket projekt!
Jag förstår att du inte fattar mycket :-)

Kraaam

Kristin/onlyfemale.se

Oj, wow vilket projekt. Förstår inte heller något men jag har förstått att det är otroligt viktigt att göra allt ordentligt ich bra från början så det är ju kanon att din man jag koll.
Skrämmande att se alla fuskbyggen etc där folk har blivit så lurade och måste göra om allt bara för att byggarna slarvade.

Kram Kristin
Http://onlyfemale.se

Nathalia

Hur mår Petra och lilla familjen då?
Bara bra hoppas jag.

Maria

Oj, vilken grej! Och vilket projekt alltså!
Kul att följa bygget.

kram kram

ullie

hoppas ni haft en fin start på veckan kram kram