En blöt morgon


 
Milda Matilda vilket väder
Hur mkt kan det regna?
 
Alexandra har orientering idag vilket känns lite tufft :)
 
Idag har jag Novisen hemma och vi bara myser, bygger lego o ser på tecknat i den mån det går. våran Tv är inte riktigt med i matchen när vädrets makter tar över.
Lite blöta var vi allt när vi kom hem efter vi lämnat Engla på skolan i morse.
 
 
Själv har jag en härlig träningsvärk i mina ben aja aj och ikväll kör jag två pass till heja heja cykel o core.
 
 
Åter till den här sötnosen
 
Hoppas ni har en bra dag regnar det hos dig också?
 
 
Mamma Mindy

God morgon söta..Så söt bild på din prinsessa..Så vackert hår hon har fått...Så fint med dockhus..min dotter fick mitt som jag hade som liten men har inte förstått riktigt hur man ska leka med det mer än stöka upp med alla små möbler i hela huset att de ska trilla ner från trappan där..o det gör William med..hihii...Ha en fin onsdag..kram kram

Nathalia

Inget kul väder,att ha hund i.. Men Oskar tycker det är jättekul att springa i vattnet.

ullie

lilla sötisen . jo 9 mille bara att hosta upp sårdär så kanske ska hålla mej till Novas hus?? =)

hemma från kvälls jobb trött
hoppas ert väder blir bättre här har solen kikat fram emellanåt idag.

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter som ni hade en mysig dag trots allt regn. Hoppas dagen bjudit på lite bättre väder. Kramar

pillan

Jamen hur söt får man vara liksom!!? Och dockskåpet är ju bara så fint! Ihelgen åker jag ner till huvudstaden och hoppas då på uppehåll eftersom vi ska springa på stan mest hela tiden ;)

Kram P