Fredags inspo

Detta fina hus är till salu om du vill slå till:)
 
Det finns ett område som heter Trädgårdstaden som jag fullkomligt älskar att ta både pw och lugnare promenader i.
Så mkt fina nybyggda hus och enorma fina trädgårdar.
Det är som att komma till sagornas värld ,ja det är faktiskt så på riktigt;)
 
Man kan inte riktigt förstå att vi är i Sverige.
 
Jag säger bara denna terrass ;)
Så fint så fint....
Flyttar man in i detta område får man garanterat cupcakes av grannarna och en och annan middagsbjudning,jag vet en som har flyttat in i detta område:) det är verkligen som serien housewife  på riktigt.Om man nu gillar det.
 
Ganska rymlig hall om ni frågar mig.
 

Helt ok kök.
 
 
Kram och Trevlig Fredag
 
 
 
 
 
jannice lindell

ojojoj vilket hus... de där skulle man kunna köpa!=)

Susan

Oj oj!
Som ett hotell vid Rivieran :)

ullie

jag vill jag vill !!!! åhh gud så fint.

Hoppas ni haft en fin helg kram

Helen.HUSnrNIO

Jisses!!
Skulle gärna flytta in... Vilket altangolv. Som en fotbollsplan ser det ut som på bild ju :)

Trevlig måndagskväll!

Madelené Ljungkvist

WOW!
Vilket hus . Hur många rum är detta hus på?

Nathalia

Blev fel komenater över,med namnet. Fattar ej varför.

Svar: kanske du har en vän som lånat din dator ?:)
mammansprinsessor

jannice lindell

kan du länka detta hus! vill kolla mer=)

Svar: Det fanns på hemnet om du söker Täby kyrkby tror det låg ute för budgivning men jag kan kolla o länka annars:)
mammansprinsessor

Mamma Mindy

Godmorgon snäckan..Vilket bedårande hus vännen..Det skulle jag velat äga dok inte vad det skulle kosta i månaden..hihihi...
Hoppas att du får en fin tisdag..Wilma tackar för grattis hälsningen..kram kram

Mamma Mindy

Ja det är bra att man kan köpa lita rosa saker och stöja på samma gång.Ha en fin tisdag fina du.kram kram

ullie

hihi ja men här hade ja vissst redan skrivit att ja flyttar in i morg om det är ok =)??

Nathalia

Ja så kan det vara.

Denise - Ensamstående mamma till N!

Men WOW! Vilket drömhus!