Fredagsfys


Bilden är från förra fredagen,orkade inte köpa med mig färska blommor hem idag.
Mio vasen ekar tom för tillfället men får väl fylla på imorgon:)
 
Tränat har jag gjort denna fredagmorgon
En timme spinning from hell
jäklar så jobbigt det var just idag,mina ben orkade inte jag har en satans träningsvärk i heeeela kroppen o främst mina ben:)
Vi var många tappra som svettades idag nästan fullsatt tro jag.
Imorgon blir det vila åtminstone från gym,men är sugen på att ta en löprunda på eftermiddagen/kvällen.
Har lovat barnen bio i morgon medans Björn är på övervåning o bygger,måste ha ngt kul att hitta på annars blir jag irreterad
Ja detta bygge kräver respekt :)
Det blir jag o barnen på helgerna en tid framöver typ till våren:)
Men det blir så bra.
 
 
 
Kommer bli kul att få börja planera o inreda däruppe sedan.
Våran hörnsoffa kommer vi göra oss av med typ sälja på blocket el nåt.
Vill ha en mindre här nere då vi kommer välja bort Tv.n nere,
Här ska man minsann umgås och äta trevliga middagar o samtala :)
Dessutom ser jag aldrig på Tv längre för då har jag bokat mig på träningspass eller så nattar jag barn:)
 
 
 
Alexandra och Nova spelar Fia med knuff ett spel Nova tycker e toppen
Snart dags att hämta hem mina sessor för fredagsmys
Ikväll blir det hämtpizza vilket sällan inträffar men idag orkar jag inte stå o laga någon mat och alla röstade på pizza så det blev enkelt val.
 
Var rädd om dig och hoppas du får en bra Fredag
Vad händer hos dig i helgen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nathalia

Trevlig helg gumman!
Hoppas ni hittar någon bra bio. Du är duktig med tränningen du,jag har ko9mmit igång på alvar med min nu med.Om vi ej hade en soffa hade jag köpt eran. Den är så snygg.
I helgen bli det att tvätta och städa,och skriva på nya manuset. Nästa helg åker vi till Alingås.

Mamma Mindy

God kväll söta..Ha en fin fredag kväll.Nu sover barnen så lita egen tid för man allt..har slängt stora påsar med kläder från mig i dag..så skönt att få ordning i gaderoberna..Ha en fin fredag..mysiga inrednings bilder..krma kram

ullie

ja det kommer bli bra o du har ju honom i närheten annars är om han jobbade borta.

önskar eer en trevlig lördag. kram