Full race på Leos Lekland

Glada tjejer i morse då jag berättade att vi skulle till Leos :)
 
Bussen tar bara en kvart från oss till Arninge där Leos lekland precis öppnat.
Så vi passade på nu när vi har höstlov att göra ett besök.
Barnen hade pratat med sina kompisar som bor huset mittemot om att vi skulle åka dit idag så när vi kom dit var grannsystrarna på plats med sin pappa :)
 
 
Denna bild tog jag precis innan stängning:)
Men det jag inte visste var att det var så STOOOORT
jisses jag tappade bort Nova flera ggr och hon kom gråtandes sista gången med en tonårstjej som hjälpte henne:)
Men allt ordnade sig och tjejerna höll ihop resten av våra 6 timmar på leklandet:)
Tur jag hade grannpappan som sällskap dessa timmar,kul att prata lite med honom då han är ensamstående med tjejerna och om hur deras vardag går ihop:)
Tycker det är imponerande på män som tar sitt ansvar när det gäller sina barn.
 
 
 
Rent o fräscht lekland tummen upp på den.
 
 
Engla redo för pannkakslunch

Barnen drack hur mkt som helst för att sedan svettas ut allt igen :)
 
Tiger kom på besök :) kramkalas då Engla och Nova fullkomligt älskar dessa gosiga djur att krama:)
 
I dessa fyra rutchkanor kunde man tävla och Engla var snabb som tusan och vann flertal gånger och hon körde nog slut på sig här:)
Så blev det glasspause
 
Sedan full fart igen.
 

Eftersom det var så stort så kändes det inte som man behövde trängas med alla andra barn ,för även om det var mkt folk så kändes det inte som det var varken högljutt eller trångt.
Men å andra sidan så var det två våningar och nordens största lekland :)
 
Jag bestämde mig idag för att INTE ha Englas kalas här:)
Inte en chans i världen att ha koll på alla barn på detta stora ställe.
 
 
 
Kan tillägga att mina bägge tjejer slocknade som klubbade sälar i bussen på väg hem:)
Liiite svårt att väcka dem då skulle kliva ur bussen:)
En bra dag på ett mkt roligt lekland med andra ord,så tummen upp för den.
 
 
Maria

Vilken rolig dag :)
Och jösses vilket stort lekland!! Det vi har här är inte i närheten och inte lika fräscht för den delen heller.

Kram kram

Susan

Vilket härligt lekland! Jag förstår att tjejerna var både överlyckliga och trötta.
Visst är det fint med dessa ansvarstagande pappor, jag är så imponerad över min son och svärson men...blir lite sur på mig själv eftersom jag inte tänker samma om mammorna som också tar lika stor och bra tid med barnen... fy mej ;-)

Kraaam

jannice lindell

Vilken härlig dag ni haft de. Leo´s lekland måste jag nog åka till snart med sonen! Kram

Mamma Mindy

Så skojigt ni har haft tillsammans.Ha en fin torsdag.kram kram

Mamma Mindy

Så skojigt ni har haft tillsammans.Ha en fin torsdag.kram kram