Just do it

 
Denna Söndag har nog varit den tråkigaste på länge ,vakande till ett grått väder.
Dålig sömn, bägge tjejerna kom in i natt o trångt blev det i sängen.
Dessutom en karl som snarkade så jag höll på att smälla till honom.
Jag har en tendens till att bita ihop mina käkar när jag blir orolig, sedan för jag ont i käkleden o halva huvudet.
 
Hursom så blev eftermiddagen bättre
Jag hade först tänkt ställa in kvällens pass på spinning och styrka men kände att nu jävlar kör vi så det ryker.
Cyklade ner i spöregnet i ren ilska och sedan körde jag mina pass och ångrar inte en sekund att jag tog mig till träningen.
Så nöjd att jag tog mig dit man mår så mkt bättre av träning och nu vill jag köra varje dag nästa vecka för jag har så mkt skit o ilska i min kropp som jag måste bli av med och träning hjälper mig.
Den hjälper PMS :)
 
 
Hem kom jag med ett gladare humör :) 
 

Nu är det sängen som gäller hade önskat massage mot mina onda ben men det kan jag se mig i stjärnorna om:)
 
God natt och var rädd om dig
 
 
ullie

så du sliter o cykla hem i ösregn är ingen hit. hoppas du tinat upp vännen kram o natti

jannice lindell

låter inge vidare... hoppas du får sova bättre ikb. har en sambo som också kan snarka och de är ju inge vidare=)

Lilla Malin

Härligt att ta ut ilskan på träningen :) Jag har inte heller sovit speciellt bra men varförvet jag inte..

Nathalia

Heja heja Petra!
Du har alltid haft en inte styrka.
När du bestömt dig så kan man ej hibdra dig.

Svar: Haha tackar ja så är det ju:)kram
mammansprinsessor

Susan

Duktiga du!
Om man bara kan spränga den där olustvallen är träning kanon mot just tjurighet och pms :-)

Idag vann tyvärr lättjan i mitt fall. Dumma jag!

Kraaam

jannice lindell


Unna dig en massage för dina ömma ben!