Lördag med Bio

Movietajm med popcorn o chips
 
Idag blev det Bio i Täby
Flygplan 2 med småtjejerna
Nova satt o skruvade lite på sig;)
Det här var då ingen tjejfilm fick jag förklarat haha.
Ska jag vara ärlig tyckte inte  jag heller om den då jag satt o småslumra.
Engla ser på alla filmer:)
 
 
Lunchade på Mc Donalds efter filmen
 
 
Alexandra dök upp och hämtade pengar för hon skulle äta på Taco bar med tjejkompisarna:)
 
Införskaffade Halloween kläder på BR till Engla o Nova.
Helsike vad de kan ta betalt för detta jippo.
Engla ska på Halloween party nästa helg samt har de en uppvisning i skolan nästa vecka.
 
 
 
 
När vi kom så fortsatte tjejerna att göra sina armband.
 
 
Igår kväll tog jag en son o mor kväll med min äldste :)
Besökte Täby  och strosade runt o fönstershoppade läs jag:)
Den rosa påsen var alltså inte min:(
Tog en roadtripp o spanande på fina hus häromkring området,tycker min son kan ta o flytta ännu närmare sin mamma :)
 
 
Nu åter till middagsfix o busiga barn som har kompisar här och mitt huvud värker till o från o irreterad är bara förnamnet.
 
Kram o ha en fin kväll
Här blir det soffan framför fångarna på fortet som jag har sett på i 23 år typ det enda jag ser på helgen.
 
 
 
 
Susan

En till med huvudvärk! Hoppas det går över snart snart!
Jag är inte riktigt överens med mig själv om vad jag tycker om Halloween och allt vad det innebär...
Men jag förstår att barnen tycker det är kul!

Kraam

Nathalia

Hej Petra!
Låter inget kul att du har huvetvärk. Hoppas du snart blir av med den. Å minns när jag var liten och firade Hallowen i USA. Roliga minnen det ha ha,kram på dig gumman.

Anneli

Mysigt❤️( alltså INTE huvudvärken)😉
Kram

Svar: haha ja den hade jag kunnat stå över kraaaam
mammansprinsessor

Lilla Malin

Vad mysigt! Men tråkigt att det inte var någon film att ha :/

Nathalia

Hoppas huvetvärken är borta nu.
Ha en bra start på nya veckan gumman
Kram.

Nathalia

Hoppas huvetvärken är borta nu.
Ha en bra start på nya veckan gumman
Kram.

Svar: Ja min huvudvärk är bortblåst nu:)kramar
mammansprinsessor

Maria

Vilken mysig lördag!
Jag passade på att köpa hallowenkläder när jag var på Gekås, var betydligt billigare där, tack och lov.
Hoppas att ni har haft en bra söndag utan huvudvärk.

kram kram

Småstadsfrun

Spännande med bio för tjejerna, även om det var en killfilm. Håller med dig om maskeradkläderna, riktigt dyrt för något som används en dag.. Hoppas de blir fina i alla fall!