Tisdag

 
Hej regniga  o gråa tisdagsväder.
Att man blir trött i detta höstväder är nog inge konstigt,nu vill vi ha lite sol.
 
Nova har varit hemma med mig i dagarna två och vi har haft riktigt mysigt hon o jag:)
Ingen stress utan vi har kört på Novas nivå;)
Tänk vad mkt man kan lära sig av barnen.
 
Idag tog vi med oss en kompis hem till tjejerna som vi fiskade upp på förskolan:)
Nova fick ha en "egen" kompis hemma och det var STORT minsann.
Engla försvann in till grannen och fick leka ifred utan lillsyrran.
Lugnt o fridfullt med andra ord
De e ju så söta.
 
Alexandra har kompis här hemma som hjälper henne att göra ljusa slingor i sitt hår hepp hepp hoppas det blir bra:)
 
Mannen har gömt sig på kontorsrummet ,så social o trevlig så :)
Som vanligt med andra ord.
 
Dags för mig att hämta in tjejerna som är inne hos grannen.
Det är kvällsfika o dusch innan nattning som jag sköter varje kväll,vem annars liksom:=)
 
Hopp om en mysig kväll
Var rädda om er.
 
Natalia Richardson

Hej fina Petra ♡
Jag håller med dig,tegn och grått är lika med. Tråkig dag.
Så snabbt man saknar sommaten och värmen,vi hade.
hoppas vergligen inte vi får en. Varg vinter som jag läsde.
ha det bra kram ♡

Helen.HUSnrNIO

Att ta med en kompis hem från skola/fritids och sen leka bara de två precis som storasyster gjort i så många år framför ögonen på M är fortfarande lite stort för honom och man riktigt ser hur stolt han är när han ropar till W att han har en kompis med sig hem :)

Hoppas du har en mysig kväll!