Vi har varit på halloween kalas

Dagens kalasklädda tjej
 
Denna Lördag var Engla bjuden på Iris halloween kalas
Roligt att ha ettt tema på sitt födelsedagskalas kan jag tycka:)
Engla har inte haft ngt kalas ännu och vi funderar på Leos lekland inom kort.
 
 
Engla hade ritat så fint kort med en häxa och pumpor.
 
Jag och Engla på väg till kalas
I den här läskiga skålen fick man ta godis om man vågade så att säga:)
Vilket kalas
Milda makter hela klassen var bjudna plus lite andra barn.
Ljudnivån var enorm för mina stackars öron haha
Det var dansstopp och lekar och chips läsk o piroger.
Cirkuspirater var inhyrda även en tjej som gjorde ansiktsmålningar på barnen.
Ja tiden gick fort.
Jag kan tillägga att jag var med på hela kalaset då Engla möttes av en hund det första vi gjorde:(
Hon är livrädd för hundar och hon ville absolut inte vara där alls när hunden var framme och jag tycker så synd om henne att hon ska behöva vara så rädd,usch stackars:(
Men det gick bra tillslut och hunden fick bli instängd i ett rum.
 
Lite show med cirkuspiraten
haha här fick Engla prova att göra en konst med cirkustjejen under:)
 
Inget kalas utan pinata :)
Kunde inte låta bli att fota deras coola inomhuspool :)jag kan tillägga att jag blev glad att de inte valde poolparty som var tänkt till en början:)
 
Här checkar jag och Engla ut från halloween kalaset:)
 
Tur vi hade nära hem
 

En tjej som var trött när vi kom hem:)
 
 
 
 
 
 
Natalia Richardson

Vilken fest damen hamnade på
hoppas hon hade kul? Vulket hus med poll inne.

ullie

så fin hon va..
men va kul att va på sånt kalas. våra ska nog inte på något men ska "påska runt " ha ha soom de säger så utklädda ska de va får se va det blir av det :)

Susan

Åhhh...jag kan inte påstå att jag saknar dessa barnkalas-partyn som kantat min väg :-) Var tjusning har sin tid...
Halloween var knappt uppfunnet när mina barn var i kalasåldern men NU! Whoooww och Buuhuu...
En söt liten Engla-häxa!

Kraaam

Helen.HUSnrNIO

Wao vilket kalas ni varit på!
Härligt :D

Maria

WoW! Snacka om kalas :)

jannice lindell

Kul med halloween party! Ser ut att vara riktigt roligt och läskigt ;) Kram Jannice