Vi ska inte S.K.Ä.L.L.A på varandra

 
 
 
Kärt återseende med Guess idag.
 
Idag har Alexandra varit hundvakt åt Guess några timmar då hennes pappa flyttade in lite möbler i hans blivande bostad.
 
Det blev många blöta pussar :)
 
Ringde sedan till Björn och bad han köpa hem hämtmiddag från våran sushi här i kyrkbyn,då jag inte hade någon större lust att laga middag denna kväll.
Alexandra valde att följa med sin pappa till nya huset han ska hyra.
Känns lite tomt är ju inte van att hon är ifrån mig över natten :)
Helt plötsligt känns det som jag är halvt barnledig men så är det ju inte riktigt.
Har mina andra två bustroll som har granntjejerna här o leker.
 
Björn har bytt om till snickaroutfiten och bosatt sig på övervåning med installation av ventilationen.
Snart borde vi också få ventilation i vårat hus :)
 
 
Måste tipsa om dessa fina gravljus med fin text på som ICA nu säljer
Denna ska få pryda mammas minneslund.
 
 
Snart dags att skicka hem kompisarna och slå sig ner i soffan framför cancergalan som sänds i kväll.
Usch o fy denna vidriga sjukdom som även tog min mammas liv för 5 år sedan:(
 
Kram och var rädda om er
 
 
 
ullie

Finis ( du på bild )
ja usch måste bli tomt när de övernattar sådär.

va gullig vovvsing.
här blev det mac D mat orkade inte heller i bland får det bli så latmat hi hi

Nathalia

Fin hund.
Vilken härlig bild på dig Petra. Hur går det med övervåningen? Vart ska Micke flytta någonstans?
För några nätter sen drömde jag om dig,vi var i skolan i Skarpnäck och du kom in i data salen med brudkläning. Du grätt och krammade om mig,ängligen ska jag gifta mig sa du.

Svar: Norrtälje bor han nu,jaså vad kul att drömmde en bra dröm om mig haha bröllop lät ju kanoners,tummen upp på den kram
mammansprinsessor